اخبار

گلکسی اس ۸ و کسب نتایج شگفت‌انگیز در آزمایش‌های مقاومت بدنه

گلکسی اس ۸ و کسب نتایج شگفت‌انگیز در آزمایش‌های مقاومت بدنه

گلکسی اس ۸

پس از نزدیک به یک ماه انتظار، سامسونگ گلکسی اس ۸ و سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس بالاخره به بازار ایالات متحده و اروپا رسیدند. با شروع رسیدن این تلفن همراه هوشمند به دست کاربران، موجی از ویدیوهای مربوط به شکنجه این دستگاه نیز در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود.

در همین راستا نیز یکی از کانال‌های معروف یوتیوب که در این زمینه تبحر فراوان و سابقه‌ای درخشان دارد، ویدیویی را به آزمودن دوام و پایداری این تلفن همراه جدید و پرسروصدای سامسونگ در برابر انواع مختلفی از شکنجه‌ها اختصاص داده است. در طول این آزمون، این نکته کشف شد که صفحه نمایش این دستگاه هوشمند که با لایه ویژه گوریلاز گلس شرکت کورنینگ محافظت شده است به‌راحتی خراش برنمی‌دارد. به‌این‌ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که مجاورت دسته کلیدهایتان با این پرچم‌دار جدید مشکلی را برای صفحه نمایش آن ایجاد نخواهد کرد. علاوه بر این شیشه پشتی این دستگاه همراه با دوربین و عدسی آن تا حدی در برابر خط و خش مقاوم است. خراشیدن حسگر اثر انگشت این دستگاه با یک تیغ نیز به تشخیص و کارایی آن آسیبی نرسانده است.

نکته تعجب‌برانگیز این دستگاه مقاومت بسیار خوب صفحه نمایش AMOLED آن در برابر شعله‌های آتش است. در دستگاه‌های AMOLED دیگر مانند گلکسی S۷ اج، صفحه نمایش با قرار گرفتن تنها چند ثانیه در معرض آتش سفید می‌شد. با این حال صفحه نمایش گلکسی اس ۸ توانست قبل از دست دادن رنگ خود به مدت ۳۰ ثانیه در برابر آتش مقاومت کند.

به‌این‌ترتیب می‌تواند گفت که سامسونگ گلکسی اس ۸ از این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و مقاومت بسیار خوب خود در برابر انواع آسیب‌ها را به معرض نمایش گذاشته است. با این شرایط باید گفت که این همراه هوشمند توانسته است تا یکی از مقاوم‌ترین محصولات تولید شده توسط سامسونگ باشد و این امر می‌تواند یک دلیل بزرگ برای خرید این دستگاه توسط بسیاری از کاربران به‌حساب بیاید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا