اخبار

همراه خوش قیمت نوکیا در راه بازار

همراه خوش قیمت نوکیا در راه بازار

نوکیا

نوکیا برای بسیاری از ما نامی نوستالژیک به‌حساب می‌آید ولی به طور حتم کسانی که اخبار فناوری را تعقیب می کنند می‌دانند که این شرکت به‌زودی مجددا به بازار تلفن‌های همراه هوشمند باز خواهد گشت. در این میان به علت شرایط نامعلوم محصولات جدید، بازار شایعه درباره آن‌ها بسیار داغ است و هر روز اخبار جدیدی را درباره همراه‌های در آستانه عرضه این کمپانی می‌شنویم.

حال به‌تازگی اخبار جدیدی درباره محصول جدید نوکیا یعنی تلفن همراه هوشمند نوکیا ۳ به گوش می‌رسد. بر اساس این اطلاعات، این دستگاه که در سطح متوسط رده‌بندی تلفن‌های همراه هوشمند قرار می‌گیرد با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این تلفن همراه دارای پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۵، ۲ گیگابایت رم، صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین اندروید پیش‌فرض این گوشی نیز اندروید ۷٫۰ یا نوقا خواهد بود. در ادامه نیز باید یادآور شد که جنس بدنه این تلفن همراه از جنس پلی کربن است.

علاوه بر موارد یاد شده باید به این نکته اشاره کرد که دوربین این تلفن همراه هوشمند جدید نوکیا نیز ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین دوم دستگاه نیز ۵ مگاپیکسل قدرت خواهد داشت تا از نظر عکاسی نیز با یک محصول استاندارد روبرو باشیم.

تمامی موارد یاد شده بیشتر به اطلاعات سخت‌افزاری محض بازمی‌گشتند ولی جدای از این مشخصات کلی باید اشاره کرد که صفحه نمایش این گوشی  دارای حاشیه‌هایی بسیار باریک است و فلش ال‌ای‌دی دوربین پشتی نیز بزرگ به نظر می‌رسد و هر دو مورد یادشده موجب جذابیت ظاهری این دستگاه شده‌اند. از یک نقطه‌نظر کلی می‌توان گفت که ظاهر این تلفن همراه اندکی یادآور دستگاه نوکیا X به نظر می‌رسد و البته ساخت نوکیا ۳ قاعدتا بسیار بهتر از مدل X است ولی تا زمان عرضه نمی‌توان به‌صورت صد درصد از این موضوع اطمینان کامل داشت.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا