اخبار تکنولوژی

دستگاه تاشو اپل سال ۲۰۲۶ از راه می رسد

طبق گزارش نشریه کره‌ای The Elec، اپل در حال بررسی بازار تاشو با برنامه‌هایی برای یک دستگاه ۷ اینچی تا ۸ اینچی است که می‌تواند جایگزین iPad Mini شود. این نشریه نشان می‌دهد که بازه زمانی رونمایی  این دستگاه تاشو اپل احتمالا بین سال‌های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۷ است.

طبق گزارش‌ها، اپل همچنین در حال کار بر روی یک آیپد مینی OLED است و شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن بوده در سال ۲۰۲۶ اتفاق بیفتد، وجود دارد. بنابراین، این موضوع را کمی گیج‌کننده می‌کند که آیا دستگاه شایعه شده آیفون تاشو یا آیپد تاشو است.

صرف نظر از این موضوع، اپل در پشت صحنه با تامین‌کنندگان صفحه نمایش سامسونگ و ال‌جی که از سال گذشته نمونه‌های پنل‌های تاشو ۷ و ۸ اینچی را عرضه می‌کنند، همکاری می‌کند. گفته می‌شود که سامسونگ در توسعه این پنل‌ها برای دستگاه تاشو اپل در رقابت پیشرو است. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن بوده که دیدگاه‌های متفاوتی بین اپل، سامسونگ و ال‌جی در مورد عناصر مهمی مانند شیشه‌های بسیار نازک، پنجره‌های پوششی و طراحی لولا وجود دارد. بنابراین این می تواند منجر به تاخیر در تولید انبوه دستگاه تاشو اپل شود.

دستگاه تاشو اپل در نزدیکی

اما اگر اپل برای عرضه در سال ۲۰۲۶ تصمیم بگیرد، انتظار می‌رود از خط تولید OLED موجود سامسونگ که در حال حاضر برای آیفون‌ها استفاده می‌شود، استفاده کند. جالب توجه است، شایعات به یک دستگاه تاشو بزرگ‌تر ۲۰.۵ اینچی در حال توسعه اشاره می‌کنند، اگرچه چارچوب زمانی آن نامشخص است.

شکل دقیق و عملکرد اولین عرضه اپل به بازار دستگاه‌های تاشو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این وجود، گزارش اخیر نشان دهنده توجه اپل برای ورود به این دامنه است. از آنجایی که رقابت در عرصه تاشو در حال حاضر تحت سلطه بازیگران معتبری مانند سامسونگ و هواوی است، تنها زمان نشان خواهد داد که اپل چگونه قصد دارد خود را در این چشم انداز در حال تحول بازار متمایز کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا