اخبار تکنولوژی

دوربین اصلی گوشی Z8 آیکیو مشخص شد

iQOO سری گوشی‌های هوشمند آیکیو Z8 را در ۳۱ آگوست معرفی خواهد کرد. این برند به تدریج مشخصات کلیدی سری گوشی Z8 آیکیو را فاش کرد. در پست اخیر Weibo، این برند انواع رنگ و پیکربندی دوربین اصلی iQOO Z8 را تایید کرده است. همچنین نمونه‌های تصویربرداری دوربین این دستگاه را منتشر کرده است.

این برند تایید کرد که iQOO Z8 به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز به OIS تجهیز خواهد شد. در پست دیگری از Weibo، این برند فاش کرد که می‌تواند عکس‌های پرتره ۲ برابری بگیرد. پیش بینی شده که Z8 دارای سیستم دوربین دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی باشد.

iQOO انواع رنگ Z8 را نیز مشخص کرده است. از جمله آن باید به سفید، مشکی و آبی پرداخت. در بحث مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند ویژگی‌هایی به شرح زیر دارد.

طبق گزارش‌ها، iQOO Z8 با یک پنل LCD دارای سایز ۶.۶۴ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. این دستگاه از چیپست Dimensity 8200 قدرت گرفته و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی دارد. انتظار داریم بالاترین نسخه Z8 دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 باشد.

آیکیو Z8 یک میان رده پرتوان

iQOO Z8 با اندروید ۱۳ مبتنی بر OriginOS 3.0 به فروش خواهد رسید. برای دوربین سلفی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی در عقب خواهد داشت. برای امنیت، به اسکنر اثر انگشت جانبی مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود که iQOO Z8x که با iQOO Z8 عرضه می‌شود دارای تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.2، یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۴ واتی و سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی است و در باقی مشخصات آن احتمالاً مشابه مشخصات iQOO Z8 خواهد بود.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی در روزهای آینده چه محصولی برای معرفی دارد. پیش بینی شده در آینده نزدیک با معرفی دستگاه اطلاعات تکمیلی اعلام شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا