اخبار تکنولوژی

دوربین جدید اینستا ۳۶۰ بزودی رونمایی می شود

اینستا ۳۶۰ در حال آماده شدن برای عرضه یک دوربین جدید طی روز ۱۳ ژوئن است و شایعات حاکی از آن بوده که ممکن است این دوربین گو ۳S، جانشین دوربین اکشن کم محبوب Insta360 GO 3 باشد.

 در حالی که جزئیات در دست نیست، رزولوشن ۴K به یک پیشنهاد بالقوه میان رده در مقایسه با X4 اخیراً عرضه شده Insta360 اشاره می‌کند که دارای قابلیت‌های ۸K با وضوح بالا است. X4 که در ماه آوریل با قیمت ۳۴۹۹ یوان عرضه شد، خود را به عنوان یک دوربین اکشن پریمیومی برای ثبت فیلم‌های فوق العاده با جزئیات قرار می‌دهد. مدل آینده ۴K احتمالاً قیمت رقابتی‌تری خواهد داشت.

Insta360 با دوربین‌های نوآورانه ۳۶۰ و اکشن کم جایگاهی در بازار دوربین ایجاد کرده است. به عنوان مثال، Insta360 GO 3 یک دوربین اکشن کوچک و ضد آب است که به دلیل میدان دید وسیع و ویژگی‌های تثبیت کننده شناخته شده است. این یک انتخاب محبوب برای ضبط فیلم‌های POV (نقطه دید) یا برای موقعیت‌هایی است که یک دوربین سنتی ممکن بوده دست و پا گیر باشد.

هنوز اطلاعات کمی در دسترس است، گمانه زنی‌ها در مورد ویژگی‌ها و طراحی دوربین ۴K آینده در حال چرخش است. آیا بهبودهایی نسبت به GO 3 ارائه خواهد کرد یا یک سری دوربین کاملاً جدید خواهد بود؟ ما باید تا ۱۳ ژوئن صبر کنیم تا معلومات رسمی از Insta360 مشخص شود. اینستا ۳۶۰ در نظر دارد یک محصول باکیفیت و کارآمد را رونمایی و عرضه کند.

بنابراین با مدلی رو به رو هستیم که ویژگی‌های قابل توجهی داشته و یک مدل برجسته محسوب می‌شود. بنابراین باید منتظر ماند تا شرکت مورد اشاره محصول جدید خود را رونمایی کند.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا