اخبار تکنولوژی

رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را (۵ اکتبر) برگزار کرد، جایی که رسماً رابط کاربری One UI 6.0 را معرفی کرد، آخرین نسخه پوسته سفارشی اندروید این شرکت. سامسونگ مدتی است که یک برنامه بتا را برای OneUI 6 اجرا می‌کند، اما اعلام رسمی به این معنی بوده که انتشار پایدار آن نزدیک است.

یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات پنل سریع است که پیشتر برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس بود. Quick Panel اکنون به بخش‌های مختلفی تقسیم شده، با کاشی‌های اتصال برای Wi-Fi و بلوتوث در بالا، یک بخش بزرگ برای نمادهای تنظیمات سریع در وسط، نوار لغزنده روشنایی و کنترل‌های مراقبت از چشم، نمای هوشمند و کنترل دستگاه در پایین. ظاهر کلی ظریف و ساده است و دید بالایی را برای همه گزینه‌های تنظیمات سریع فراهم می‌کند.

علاوه بر این، سامسونگ همچنین یک تایپ فیس انحصاری جدید به نام One UI Sans، ابزارهای ویرایش عکس هوش مصنوعی جدید و ویژگی جدیدی به نام Samsung Studio را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد ویرایش‌های چند لایه ویدیو را با گزینه‌هایی برای افزودن متن، استیکر و موسیقی به ویدیو انجام دهند.

در حالی که سامسونگ در رویداد SDC23 خود همه ویژگی‌های جدید OneUI 6 را فاش نکرد، Sammobile فهرستی از ویژگی‌هایی را که احتمالاً با به‌روزرسانی بعدی به گوشی‌های سامسونگ راه پیدا می‌کند، تنظیم کرده که نشان دهنده افزوده شدن ویژگی‌های جذاب است.

رابط کاربری One UI 6.0 از راه رسید

سامسونگ تاریخ انتشار خاصی را برای OneUI 6.0 اعلام نکرده است، اما سری گلکسی S23 یعنی پرچمدار فعلی آنها احتمالاً اولین سری خواهد بود که پس از پایان برنامه بتا به‌روزرسانی پایدار را دریافت می‌کند. پیش بینی می‌شود تا قبل از پایان سال وارد شود.

این رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۴ بوده و ویژگی‌های مختلفی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا تجربه کاربری کاملی داشته باشد. برند کره‌ای هر سال نسخه جدید رابط کاربری خود را معرفی می‌کند، رابطی که ویژگی‌های بزرگ داشته و می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند.

دقیقا مشخص نیست کدام گوشی‌ها بروزرسانی پایانی را دریافت می‌کنند اما تاکنون لیست‌های غیررسمی متعددی دردسترس قرار گرفت. در اخبار مرتبط سری اس ۲۳ اولین گروه دریافت کننده آپدیت نهایی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ هستند. سیستم عاملی که پیشتر گوگل آن را برای گوشی پیکسل خود در چندین مدل ارائه کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا