اخبار تکنولوژی

رابط کاربری One UI 7 دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا را بهبود می بخشد

هر از چند گاهی جزئیات جدیدی در مورد رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ منتشر می‌شود. اخیراً، نکته‌ای که تمام تغییرات عمده طراحی و ویژگی‌های کلیدی را برجسته می‌کند، UI 7 قرار است برای دستگاه‌های گلکسی معرفی شود.

ماه گذشته، گزارش شد که به‌روزرسانی بعدی One UI 6.1.1 که انتظار می‌رود در ماه آگوست ارائه شود، بهبودهای مهم HDR را برای Galaxy S24 Ultra به همراه عملکرد دوربین در فضای باز به همراه خواهد داشت. گفته شد که تغییرات باعث بهبود کیفیت تصویر، به ویژه در مناطق بسیار روشن می‌شود.

اکنون، یک نکته جدید از افشاگر معتبر IceUniverse در X نشان می‌دهد که به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ عملکرد کلی دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا را به‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشد. منبع اضافه می‌کند که بروزرسانی نرم افزار جدید، ۱x و ۵x (حالت ۵۰ مگاپیکسل) پرچمدار را بهینه می‌کند.

قابل ذکر است، این تغییرات در آپدیت جدید One UI 6.1.1 گنجانده نمی‌شود، Galaxy S24 Ultra قرار است در ماه آگوست دریافت کند. در مقابل، بهبودهای دوربین در به‌روزرسانی جداگانه‌ای برای Galaxy S24 Ultra با UI 7 ارائه می‌شود.

رابط کاربری One UI 7 با ویژگی های بهتر

کارشناس اطلاعات افزود که هنوز گمانه زنی می‌شود که سامسونگ در حال بهینه‌سازی ویژگی‌های دوربین در One UI 7 است. شایان ذکر است که آپدیت One UI 7 شایعه شده که ۱x و ۵x (حالت ۵۰MP) را برای دستیابی به وضوح ۱۲ مگاپیکسل و تجربه بصری بهتر بهینه می‌کند.

اخیراً فاش شد که سامسونگ هفته آینده با برنامه One UI 7 Open Beta آغاز خواهد کرد. اما، شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه به دلیل برخی از مشکلات سیستم عامل داخلی، نسخه بتا ممکن است هفته آینده منتشر نشود. با این حال، انتظار رفته این شرکت برنامه بتا را در ماه آگوست آغاز کند. هر زمان که برنامه بتا شروع شود، ابتدا برای سری گلکسی اس ۲۴ در کشورهای محدود عرضه می‌شود و به تدریج به سایر مناطق نیز گسترش می‌یابد.

در دیگر خبرها همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ امروز گلکسی M35 5G را در هند معرفی کرد. جدیدترین دستگاه سری M به عنوان جانشین گلکسی M34 5G وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند در حال حاضر در برخی از بازارهای جهانی موجود است. در مقایسه با نسل قبلی خود، به‌روزرسانی‌های تدریجی را ارائه می‌کند. این دستگاه با گوشی‌های هوشمند در قیمت ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ روپیه رقابت می‌کند.

سامسونگ Galaxy M35 5G دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی FHD+ AMOLED با حفره وسط بوده و حاشیه نمایشگر باریکی هم دارد. نمایشگر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت ارائه می‌دهد. صفحه نمایش نیز توسط Gorilla Glass Victus پوشش داده می‌شود. از نظر طراحی، این گوشی هوشمند دارای سه سنسور دوربین به صورت عمودی و یک اسکنر اثر انگشت جانبی است که در دکمه پاور تعبیه شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا