اخبار تکنولوژی

ردمجیک ۹S پرو دارای پردازنده اورکلاک شده است

سال گذشته، در ماه جولای، نوبیا از گوشی هوشمند Red Magic 8S Pro به عنوان اولین گوشی جهان با چیپست اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رونمایی کرد. امروز، این برند تأیید کرد که ردمجیک ۹S پرو آینده، که قرار است در تاریخ ۳ جولای رونمایی شود، دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version خواهد بود.

برای یادآوری، نسخه اورکلاک Snapdragon 8 Gen 2 در سال ۲۰۲۲ به سایر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی نیز رسید. تنها گوشی‌های دیگری که دارای Snapdragon 8 Gen 2 اورکلاک شده بودند باید به Galaxy S23، S23+ و S23 Ultra اشاره کرد. با این حال، سامسونگ این تراشه را به عنوان اسنپدراگون ۸ نسل ۲ فور گلکسی تبلیغ کرد.

سری گلکسی اس ۲۴ که در اوایل سال جاری عرضه شد، دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اورکلاک شده فور گلکسی است که فرکانس آن ۳.۳۹ گیگاهرتز (۳.۴ گیگاهرتز) است. از سوی دیگر، گوشی‌های پرچمدار دیگر مانند OnePlus 12، iQOO 12، Find X8 Ultra و غیره دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ ساده هستند که با فرکانس ۳.۳ گیگاهرتز همراه شدند. ردمجیک ۹S پرو آینده تنها مدلی خواهد بود که دارای SD8G3 اورکلاک شده است. پوستر فوق تراشه را به عنوان نسخه پیشرو Snapdragon 8 Gen 3 معرفی می‌کند.

ردمجیک ۹S پرو در نزدیکی

جدا از افزایش سرعت پردازنده، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عملکرد پردازنده گرافیکی را در فرکانس ۱ گیگاهرتز نیز ارائه خواهد کرد. این گوشی همچنین دارای رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود. سایر مشخصات Red Magic 9S Pro هنوز فاش نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که سایر ویژگی‌های دستگاه مشابه Red Magic 9 Pro است که در نوامبر ۲۰۲۳ اعلام شد. علاوه بر ۹S Pro، این برند همچنین لپ‌تاپ Red Magic Gaming را در ۳ جولای معرفی خواهد کرد.

در دیگر خبرها نوبیا گوشی هوشمند Z60 Ultra را در دسامبر گذشته راهی بازار چین کرد. یک ماه بعد، نسخه سال اژدها نسخه محدود دستگاه را دریافت کردیم. پیشتر این برند نسخه ویژه نوبیا Z60 Ultra را معرفی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، طراحی آن شبیه به یک دوربین یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل اصلی است. نسخه جدید معرفی‌شده دارای برخی ویژگی‌های اضافی بوده اما همچنان سخت‌افزاری مشابه مدل استاندارد در زیر دارد.

با شروع تفاوت‌های بین Photography Edition و نسخه استاندارد، گفته می‌شود که نسخه اول دارای یک ماژول دوربین بخش‌دار تاشو پویا است که شبیه به ظاهر اصلی دوربین قدیمی است. نیمه پایینی پنل عقب دارای یک پنل با بافت چرمی دارای حکاکی سه بعدی است. Nubia Z60 Ultra Photographer Edition دارای تصویربرداری با هوش مصنوعی Neovision است که از یک مدل هوش مصنوعی بزرگ و عکاسی محاسباتی استفاده می‌کند. این به گرفتن تصاویر دقیق و استثنایی کمک می‌کند. همچنین پاک کردن هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای حذف هر گونه اشیاء ناخواسته از تصویر وجود دارد.

این گوشی هوشمند همچنین دارای تفسیر دو طرفه همزمان با هوش مصنوعی در تماس‌ها و مکالمات رو در رو است. این شبیه به Galaxy S24 Ultra است و هدف آن برقراری ارتباط بین زبانی آسان و کارآمد است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا