اخبار تکنولوژی

ردمی بادز ۵ در نهایت به بازار جهانی رسید

شیائومی امروز یک رویداد رونمایی جهانی برگزار کرد که در آن از دستگاه‌های مختلف تحت برند زیرمجموعه Redmi رونمایی کرد. اینها شامل سری Redmi Note 13 5G، Redmi Note 13 Pro 4G و غیره می‌شود. این شرکت همچنین سری ردمی بادز ۵ را معرفی کرد که از انواع استاندارد و پرو تشکیل شد.

هر دو هدفون TWS سال گذشته در چین معرفی شدند و مدل جهانی با مشخصات یکسانی همراه هستند. Redmi Buds 5 و Buds 5 Pro دارای طراحی نیمه داخل گوش با ساقه و نوک گوش سیلیکونی هستند. آنها دارای قابلیت تشخیص درون گوش بوده که با برداشتن هدفون‌ها، پخش را بطور خودکار متوقف می‌کند. دستگاه‌های صوتی دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند.

از نظر صدا، Redmi Buds 5 به درایورهای ۱۲.۴ و ۱.۶ میلیمتری مجهز شده است. از طرف دیگر، پرو دارای یک ساب ووفر ۱۱ میلیمتری و یک توییتر ۱۰ میلیمتری است. مدل‌های استاندارد و پرو دارای سه سطح حذف نویز فعال به ترتیب تا ۵۲ و ۴۲ دسی‌بل هستند. هر دو هدفون TWS همچنین دارای سه حالت شفافیت برای آگاهی از محیط اطراف هستند. Buds 5 Pro همچنین دارای کدک LHDC 5.0 و تجربه گوش دادن همه‌جانبه است. Buds 5 به دو میکروفون مجهز شده در حالی که Buds 5 Pro دارای سه میکروفون بوده که هر دو قادر به مقاومت در برابر صدای باد برای کیفیت واضح در تماس هستند.

ردمی بادز ۵ هدفونی جذاب

سری ردمی بادز ۵ با بلوتوث ۵.۳ عرضه می‌شود و می‌تواند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود. آنها همچنین دارای Google Fast Pair هستند. ادعا می‌شود که هر دو هدفون TWSبیش از  ۱۰ ساعت استفاده و ۴۰ ساعت عمر باتری را با کیس شارژ ارائه می‌دهند.

سری Redmi Buds 5 در رنگ  مشکی، سفید و آبی آسمانی ارائه می‌شود. مدل‌های استاندارد و پرو به ترتیب ۴۶ و ۷۸ دلار قیمت دارند. شیائومی درصدد بوده سال ۲۰۲۴ چندین مدل گوشی و دستگاه هوشمند دیگر هم معرفی کند. پیشتر گفته شد شیائومی ۱۴ اولترا اولین تلفن هوشمند با دو لنز تله فوتو شیائومی خواهد بود که در کنار سری تبلت پد ۷ معرفی خواهد شد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای برای سال ۲۰۲۴ در سر دارد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ردمی مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا