اخبار تکنولوژی

ردمی نوت ۱۳ پرو در یک ساعت ۴۰۰ هزار نسخه فروش داشت

سری ردمی نوت ۱۳ پرو هفته گذشته معرفی شد و از صبح امروز برای فروش دردسترس قرار گرفت. گزارش فروش اولیه شروع بسیار موفقی را نشان می‌دهد، با بیش از ۴۱۰۰۰۰ نسخه فروخته شده در اولین ساعت از عرضه.

لی جون، مدیر عامل شیائومی، آمار فروش را بازنشر کرد و موفقیت تیم Redmi را تبریک گفت. سری Redmi Note 13 شامل سه مدل Note 13، Note 13 Pro و Note 13 Pro+ می‌شود. این مدل‌ها به ترتیب ۱۰۹۹ یوان، ۱۳۹۹ یوان و ۱۸۹۹ یوان قیمت دارند. در اولین فروش، تمامی مدل‌های سری ردمی نوت ۱۳ با ۱۰۰ یوان تخفیف عرضه شدند.

قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو :

  • ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت: ۱۴۹۹ یوان (۲۰۵ دلار)
  • ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۱۵۹۹ یوان (۲۱۸ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۱۷۹۹ یوان (۲۴۶ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۱۹۹۹ یوان (۲۷۳ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۲۰۹۹ یوان (۲۸۷ دلار)

قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو +:

  • ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۱۹۹۹ یوان (۲۷۳ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۲۱۹۹ یوان (۳۰۰ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۲۲۹۹ یوان (۳۱۴ دلار)

گزینه‌های رنگ: سفید شنی، سیاه نیمه شب، آبی زمان، فضای رویایی روشن

مشخصات سری Redmi Note 13 Pro 

مدل‌های Redmi Note 13 Pro و Pro+ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱.۵K اولد با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند که با اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14 عرضه می‌شوند. مدل Pro از پردازنده Snapdragon 7s Gen 2 قدرت می‌گیرد. با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، در حالی که Pro+ دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 7200-Ultra، تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

هر دو مدل دارای دوربین عقب ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی هستند و مدل Pro+ دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP68) است. مدل پرو دارای باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی هم بوده، در حالی که Pro+ از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی  نیرو می‌گیرد.

شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند جذاب خود را معرفی کرده که همگی دارای طراحی و مشخصات قابل توجه هستند. این برند سعی داشته اواخر سال جاری سری شیائومی ۱۴ و ردمی K70 را با سخت افزار و طراحی بهتر معرفی و عرضه کند.

اطلاعات دقیقی از سری شیائومی ۱۴ پرچمدار و ردمی K70 موجود نیست اما انتظار داریم با مدل‌های رده بالا و  قدرتمند رو به رو باشیم که برخی از آنها چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام دارند. پیش بینی شده همگی این مدل‌ها قبل از پایان سال ۲۰۲۳ معرفی و مدتی بعد عرضه شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا