ریپورتاژ آگهی

ردمی نوت ۱۴ پرو و پوکو ایکس ۷ در پلتفرم هندی؛ مشخصات احتمالی غول‌های شیائومی!

دو گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو و پوکو ایکس ۷ در پلتفرم صدور گواهی هندی BIS ظاهر شده‌اند. این واقعه از نزدیک بودن زمان عرضه هر دو دستگاه خبر می‌دهد.

به گزارش موبایلستان و به نقل از techrato.com، برند ردمی خود تایید کرده است که سری جدید Redmi Note 14 در اواخر ماه جاری در چین رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که این سری از گوشی‌های ردمی شامل سه مدل با نام‌های ردمی نوت ۱۴، نوت ۱۴ پرو و Redmi Note 14 Pro Plus باشد. پیش‌بینی می‌شود که پس از عرضه اولیه در چین، این مجموعه به بازارهای جهانی و هند نیز راه پیدا کند.

اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، دو گوشی ردمی Note 14 Pro و پوکو X7 در پلتفرم صدور گواهی BIS هند ظاهر شده‌اند و این مسئله به عرضه قریب‌الوقوع آنها اشاره دارد.

همواره بازار چین و هند برای گوشی‌های هوشمند، بازاری رقابتی بوده و غول‌های تکنولوژی همواره قصد دارند که در این بازارها خودی نشان دهند، به طوری که پیش‌تر نیز در اخبار مربوط به گوشی‌های ردمی کی۸۰ و K80 پرو به نمایان شدن آن‌ها در پلتفرم چینی رادیو اشاره شده بود.

مشخصات ردمی نوت ۱۴ پرو

بر اساس اطلاعات موجود در گواهی BIS، ردمی نوت ۱۴ Pro با شماره‌ مدل‌های ۲۴۰۹۴RAD4I و ۲۴۰۹۰RA29I و Poco X7 با شماره مدل ۲۴۰۹۵PCADI به بازار عرضه خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که Redmi Note 14 Pro 5G اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷s نسل ۳ کوالکام خواهد بود. این پردازنده در اوایل سال جاری معرفی شد و عملکرد CPU و GPU آن نسبت به نسل قبلی به ترتیب ۲۰ درصد و ۴۰ درصد بهتر شده است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش آمولد با وضوح ۱.۵K خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که نسخه جهانی این گوشی با ماژول دوربین سه‌گانه به همراه لنز تله‌ فوتو به بازار عرضه خواهد شد.

پیش این نیز در دنیای پرتکاپوی اخبار گوشی های هوشمند این‌گونه انتظار می‌رفت که علاوه بر مدل پرو، مدل پایه این سری یعنی ردمی نوت ۱۴ فایوجی با تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک و مدل دیگر یعنی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس با تراشه دایمنسیتی ۷۳۵۰ مدیاتک وارد بازار شود.

اطلاعات بیشتر درباره این گوشی‌ها را باید mi.com مشاهده کنیم

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا