اخبار تکنولوژی

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسل است

شیائومی فعالانه روی سری جدید ردمی نوت کار می‌کند. این گوشی‌های هوشمند پیشتر در فهرست IMEI دیده شده بودند و ظاهر اخیر آنها در گواهی رادیویی چین بیشتر تأیید می‌کند که هر سه مدل از سری Redmi Note 14،  Note 14، Note 14 Pro و Note 14 Pro+  در دست ساخت هستند. ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس عضو برجسته این سری است.

اکنون کارتیکی سینگ، یکی از مشاوران X (توئیتر سابق)، که اغلب جزئیات محصولات شیائومی را به اشتراک می‌گذارد، جزئیات دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را فاش کرده است. با کمال تعجب، جزئیات فاش شده حاکی از کاهش رتبه به جای ارتقاء است. به گفته سینگ، Redmi Note 14 Pro+ دارای یک دوربین سه گانه در عقب است که توسط یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی هدایت می‌شود. این یک کاهش نسبت به نسل قبلی خود، Note 13 Pro+ است که دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بود. با این حال، شیائومی ممکن است با یک سنسور تصویر بهتر جبران کند.

انتظار می‌رود دو دوربین دیگر مانند قبل باشند: یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی. جالب اینجاست که افشاگر ادعا می‌کند که شیائومی در ابتدا قصد داشت یک لنز تله فوتو اضافه کند اما تصمیم گرفت آن را کنار بگذارد. علاوه بر این، گزارشی از اوایل این هفته نشان می‌دهد که ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس ممکن است دارای صفحه نمایش OLED منحنی با وضوح ۱.۵K، فریم پلاستیکی و حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر صفحه‌نمایش برای امنیت باشد.

طبق شایعات، مدل پرو+ دارای چیپست Dimensity است که با استفاده از نسل دوم فرآیند ۴ نانومتری TSMC با فرکانس اصلی ۳ گیگاهرتز ساخته شده است. اگرچه تایید نشده، اما می‌تواند تراشه جدید مدیاتک Dimensity 7350 باشد. این همان تراشه‌ای است که Nothing Phone (2a) Plus را قدرت داده و قرار است در ۳۱ جولای در هند عرضه شود.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در نزدیکی

شیائومی در ابتدا سری Redmi Note 13 را در ماه سپتامبر در چین عرضه کرد، بنابراین ممکن است انتظار یک بازه زمانی مشابه را برای سری Note 14 داشته باشیم. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

در دیگر خبرها شیائومی قرار است از یک ساعت هوشمند کاملاً جدید برای کودکان رونمایی کند: ساعت هوشمند شیائومی Kids Smartwatch 7C! می‌دانیم که شیائومی به خاطر طیف متنوعی از محصولاتش شناخته شده است. این شرکت بزودی ساعت جدیدی را به‌طور خاص برای کودکان عرضه می‌کند. ما ساعت هوشمند آینده ۷C را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده‌ایم.

ساعت هوشمند شیائومی ۷C با شماره مدل MTSB28XUN را در پایگاه داده خود مشاهده کرده‌ایم. متاسفانه این تنها اطلاعاتی است که ما داریم. آخرین یافته‌های ما تأیید می‌کند که این ساعت بزودی معرفی خواهد شد، اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد مشخصات آن نداریم. با این وجود، دستگاه‌های شیائومی که کودکان را هدف قرار می‌دهد معمولاً برای کودکان و والدین آنها بسیار مفید است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا