اخبار تکنولوژی

ردمی K80 پرو به حسگر دوربین سامسونگ مجهز است

شیائومی در حال کار بر روی سری پرچم‌دار جدید ردمی، یعنی سری ردمی K80 است. این سری با گوشی‌های هوشمند Redmi K80 Pro و K80 عرضه خواهد شد. این دستگاه‌ها اخیراً در پایگاه داده IMEI مشاهده شده‌اند، که بیشتر به رونمایی آینده این گجت‌ها اشاره دارد. ما اکنون اطلاعات انحصاری برای به اشتراک گذاشتن در مورد دستگاه ردمی K80 پرو داریم.

طبق اطلاعاتی که توسط افشاگر داخلی به اشتراک گذاشته شده است، ردمی K80 پرو آینده دارای یک دوربین لنز تله فوتو شناور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. در واقع این گوشی از سنسور محبوب JN1 سامسونگ استفاده خواهد کرد. مشخصات دوربین تله فوتو مشابه چیزی بوده که در دستگاه Xiaomi 14 دریافت می‌کنیم. علاوه بر این، به گفته وی، دستگاه دارای یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود.

K80 پرو حقیقتا یک دستگاه بسیار هیجان انگیز خواهد بود. در مورد مشخصات شایعه شده، گفته می‌شود که دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۲K پیکسل است. مطمئناً پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا نیز خواهد داشت. ما پیشتر به ظرفیت باتری اشاره کردیم. از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این گجت دارای دوربین‌های سه گانه عقب است که احتمالاً همه آنها دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی هستند. به دنبال سنسور واید اولیه یک لنز فوق عریض و سپس لنز تله فوتو قرار می‌گیرد. Redmi K80 Pro به میراث ارائه ترکیبی از شیشه و فلز ادامه خواهد داد. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود.

ردمی K80 پرو با دوربین ارتقایافته

علاوه بر این، دستگاه دارای یک چیپست پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 خواهد بود. این مشخصات حاکی از ارتقای چشمگیر نسبت به مدل قبلی خود، K70 Pro است. به عنوان مرجع، K70 Pro مشخصاتی مانند صفحه نمایش اولد ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را ارائه می‌کند.

به غیر از این، هیچ جزئیاتی در مورد این گجت وجود ندارد. تاریخ عرضه نیز در حال حاضر مشخص نیست. اما انتظار می‌رود که عرضه در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ یعنی اکتبر-نوامبر-دسامبر انجام شود.

در دیگر خبرها همین چند روز پیش، به شما گفتیم که احتمالاً باریک‌ترین تاشوی جهان، با نام شیائومی میکس فولد ۴ عرضه خواهد شد. یکی از کارشناس‌های اطلاعاتی ادعا کرد که قرار بود در ماه جولای به صورت زنده رونمایی شود. نکته این است که کارخانه در تئوری می‌تواند به طور مستقل مشکلات تجهیزات را تشخیص دهد، گردش کار فرآیند را بهینه کند و به مدیریت دیجیتال و هوشمند جامع از تهیه مواد خام تا تحویل دست یابد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا