اخبار تکنولوژی

رشد فروش بازار گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۴ ادامه دارد

آخرین گزارش بازار Canalys نشان می‌دهد که بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم ۲۰۲۴ به سومین رشد سالانه متوالی رسیده است. محموله‌ها بین آوریل و ژوئن ۲۸۸ میلیون نفر بوده است که ۱۲ درصد بیشتر از سال گذشته است.

سامسونگ پیشتازی را حفظ کرد، اما برتری آن نسبت به اپل در رتبه دوم اکنون تنها ۲ درصد است. با این حال، تحلیلگران ادعا می‌کنند که شیائومی و Transsion بودند که در واقع بیشترین سود را کسب کردند. هر دو OEM به طور فعال دستگاه‌های خود را در بازارهای در حال توسعه مانند آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین تبلیغ کردند و کاهش تورم به آنها کمک می‌کند ارتقاء محصول را ارتقا دهند.

آنر ، اوپو و ویوو در حال کار بر روی گسترش حضور خود در خارج از سرزمین اصلی چین هستند زیرا بازار داخلی در حال گرم شدن است. سامسونگ و اپل روی محصولات پریمیوم با هوش مصنوعی شرط بندی می‌کنند و انتظار دارند در آنجا رشد بیشتری پیدا کنند.

بازار گوشی های هوشمند و رشد فروش آن

در دیگر خبرها سامسونگ سری ایربادز گلکسی بادز ۳ را در دو مدل ساده و پرو طی رویداد Galaxy Unpacked پاریس رونمایی کرد. آخرین نسل از هدفون‌های استریو بی‌سیم (TWS) سامسونگ شبیه ایرپادز اپل با پایه‌ها و چراغ‌های Blade دارد که نشان‌دهنده انحراف زیادی از زبان طراحی قبلی این شرکت است. آنها دارای ویژگی حذف نویز فعال (ANC) هستند و دارای  استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP57 هستند. هدفون ساده گلکسی بادز ۳ دارای درایور دینامیک ۱۱ میلی‌متری است در حالی که گلکسی بادز ۳ پرو دارای درایور دینامیک ۱۰.۵ میلیمتری.

سامسونگ Galaxy Buds 3 با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار و Galaxy Buds 3 Pro با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. آنها در رنگ نقره‌ای و سفید موجود هستند. هدفون‌ جدید از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس خواهند بود و از ۲۴ جولای در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

همانطور که گفته شد، سری ایربادز گلکسی بادز ۳ با طراحی جدید عرضه می‌شود. Galaxy Buds 3 استاندارد دارای طراحی باز است، در حالی که Pro از نوع داخل گوش. گلکسی بادز ۳ دارای یک درایور پویا ۱۱ میلیمتری یک طرفه بوده در حالی که گلکسی بادز ۳ پرو دارای یک بلندگوی دینامیک دو طرفه ۱۰.۵ میلیمتری با یک پلنار ۶.۱ میلیمتری است. هر دو مدل دارای سه میکروفون و واحد صدا هستند و ویژگی‌های حذف نویز فعال (ANC) را برای شناسایی صدای اطراف و تنظیم خودکار سطح بهینه نویز و صدا بدون تنظیم دستی ارائه می‌کنند.

به هر حال بازار گوشی های هوشمند در حال گسترش بوده و عجیب نیست رشد پیدا کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا