اخبار تکنولوژی

رندرهای منتشر شده سری گلکسی اس ۲۵ چندان درست نیست

اخیراً از طریق رندرها، نگاهی اجمالی به سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ داشتیم. با این حال، یک منبع برجسته در مورد صحت کامل این تصویرهای اولیه تردید ایجاد می‌کند.

Ice Universe، یک افشاگر معروف فناوری، از پلتفرم Weibo چین برای تجزیه و تحلیل جزئیات استفاده کرد. آنها رندرها را با فایل‌های CAD گلکسی اس ۲۴ پلاس قبلی مقایسه کردند تا درک آن آسان‌تر شود. طبق گفته Ice Universe، این فایل‌های CAD عمدتاً ابعاد گوشی و چیدمان اجزای اصلی را پوشش می‌دهند، اما فاقد جزئیات مهم در عناصر طراحی مانند قاب‌ها، صفحه نمایش و گوشی هستند.

همچنین می‌توانید در فایل CAD به اشتراک‌گذاشته‌شده، گلکسی اس ۲۴ پلاس را از جلو نشان دهید، اما هیچ اشاره‌ای به مواردی مانند قاب یا هر چیز دیگری نشده است. فایل CAD همچنین محل قرارگیری دوربین را در پشت نشان می دهد، اما جزئیات بافت را در علامت های دوربین حذف می کند.

اکنون تمام رندرهایی که در مورد پرچمداران آینده سامسونگ دیده‌ایم، از فایل‌های CAD مشابهی می‌آیند که توسط خودی‌های صنعت در اختیار مشاورانی مانند OnLeaks قرار گرفته‌اند. در حالی که این فایل‌ها ایده‌ای تقریبی از طراحی گوشی ارائه می‌کنند، اما جزئیات کلیدی مانند قاب‌ها، رنگ‌ها و عناصر طراحی ظریف‌تر را از دست می‌دهند.

سری گلکسی اس ۲۵ با طراحی بهبودیافته همراست

رندرهای منتشر شده سری گلکسی اس 25 چندان درست نیست

Ice Universe اشاره می‌کند که یکی از افشاگران OnLeaks از اطلاعات مدل‌های قبلی سامسونگ برای تخمین طراحی گوشی جدید استفاده می‌کند. کارشناس اطلاعات به طور خاص از رندرهای گلکسی اس ۲۵ اولترا که توسط Android Headlines و OnLeaks ساخته شده‌اند، اشاره می‌کند و نشان می‌دهد که طراحی حلقه دوربین ممکن است از Galaxy Z Fold 6 الگو گرفته شده باشد و ممکن است نسخه نهایی را منعکس نکند. آنها همچنین اشاره می‌کنند که جزئیاتی مانند محل قرارگیری خط آنتن و رنگ تلفن، حدس و گمان هستند.

برای نشان دادن این اختلافات، Ice Universe حتی نسخه‌های اصلاح شده رندرهای Galaxy S25 Ultra و S25 را به اشتراک گذاشت. تنظیمات آن‌ها شامل طراحی ساده‌تر حلقه دوربین، کاهش حاشیه‌های نمایشگر و یک گوشی به سختی قابل مشاهده است، جزئیاتی که در نسخه اصلی به راحتی مشخص نیست.

در دیگر خبرها گوشی اقتصادی سامسونگ Galaxy M05 به تازگی رونمایی شد. جدیدترین گوشی رده پایه این برند به تراشه هلیو G85 مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. از ویژگی این مدل باید به قابلیت RAM plus سامسونگ اشاره کرد و تایید شده که دو سال آپدیت اصلی سیستم عاملی دریافت می‌کند. گلکسی M05 به عنوان جانشین گلکسی M04 سال گذشته عرضه شد. این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه عقب است که توسط یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رهبری شده و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی دارد.

سامسونگ Galaxy M05 قیمت ۷۹۹۹ روپیه یا ۹۵ دلار در نسخه ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد. این گوشی در رنگ سبز نعنایی به فروش خواهد رسید و از طریق آمازون، سامسونگ دات کام و فروشگاه‌های خرده‌فروشی انتخابی در دسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا