اخبار

رنگ بندی ویژه برای قلم گلکسی نوت ۹

گلکسی نوت ۹ از لحاظ ظاهری تا حد زیادی شبیه به گلکسی نوت ۸ است اما در زیر این بدنه مشابه، سامسونگ قابلیت‌های جدید و البته بسیار جذابی را برای کاربران خود قرار داده است. اگر هنوز تصویرهایی از این تلفن همراه هوشمند را که در هفته گذشته افشا شد ندیده‌اید بهتر است به این تصویر جدید که از بدنه جلویی و عقبی گلکسی نوت ۹ ثبت شده است را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

اولین تلفن هوشمند سامسونگ با اندروید Go تاییدیه FCC را دریافت کرد
تصویر پوستر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی نوت ۹ فاش شد
سامسونگ سرعت دانلود آیفون X را نشانه رفته است
گلکسی نوت ۹ و گلکسی نوت ۸ به‌غیراز ظاهر بسیار مشابه، اشتراکات دیگری نیز دارند و آن این است که هر دوی آن‌ها با قلم S مجهز هستند. با این حال این نسخه به‌روز شده و پیشرفته قلم گلکسی نوت ۹ با قابلیتی منحصربه‌فرد عرضه می‌شود و آن نیز بهره‌گیری از رنگ زرد است.

قلم گلکسی نوت 9

همان‌طور که در تصویر افشا شده توسط Evan Blass (کاربر توییتری فعال در زمینه فناوری) مشهود است، انتهای این قلم برای هم‌خوان شدن با طراحی کلی گلکسی نوت ۹ رنگی مشابه با رنگ بدنه پشتی دستگاه دارد. همچنین لازم به ذکر است که این تصویر شک و شبهه‌های مربوط به قلم گلکسی نوت ۹ را برطرف کرده است و این قابلیت در بدنه پشتی آن مشهود است پس این دستگاه اولین تلفن همراه هوشمندی که حسگر اثرانگشت را در صفحه نمایش ادغام کرده نخواهد بود.
همچنین دوربین دوقلویی در پشت این تلفن همراه دیده می‌شود که با یک فلش ال ای دی و چند حسگر همراه شده است. تمامی این‌ها در محدوده نسبتا بزرگ در قسمت بالای پشت بدنه دستگاه قرار گرفته‌اند که البته به‌هیچ‌عنوان زیبا و چشم‌نواز به نظر نمی‌رسند.
اگرچه تشابهات میان گلکسی نوت ۸ و گلکسی نوت ۹ از لحاظ طراحی بسیار زیاد است اما هواداران به رنگ‌های متفاوت و گزینه‌های بیشتری که قلم گلکسی نوت ۹ و ساختار ویژه‌اش در این زمینه برای آن‌ها به وجود آورده است، دل‌خوش کرده‌اند.


مطالعه بیشتر

بررسی تخصصی گوشی آنر ۷C / میان‌رده‌ای شگفت انگیز
هواوی نوا ۳ با پردازنده Kirin 970 و دوربین دوگانه معرفی شد
اطلاعاتی در خصوص آیپد پرو ۱۱ اینچی و سایز نمایشگر نسخه‌های جدید اپل واچ منتشر شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا