اخبار تکنولوژی

روتر ایسوس BE88U معرفی شد

ایسوس علاوه بر بهره‌مندی از مینی پی سی ExpertCenter PN65 مجهز به چیپ اینتل Core Ultra، در حال آماده شدن برای عرضه روتر WiFi دو بانده جدید با شماره مدل RT-BE88U است که قرار بوده در تاریخ ۲۷ مارس عرضه شود. قابل ذکر بوده که ایسوس برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی را نیز در این دسته محصول گنجانده و این روتر را به عنوان «مسیریابی هوش مصنوعی ASUS»  با نام ایسوس BE88U به بازار عرضه می‌شود.

این روتر پیشتر گواهی FCC را دریافت کرده و راهنمای شروع سریع به بیرون درز کرده که اطلاعاتی را در مورد دستگاه قبل از راه‌اندازی آن فاش می‌کند. این دستگاه با وای فای ۷ از سرعت ۱۳۷۶ مگابیت بر ثانیه با فرکانس ۲.۴ هرتز و ۵۷۶۵ مگابیت در ثانیه با باند ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

نمای کلی پورت I/O در راهنمای شروع سریع، پشتیبانی از یک پورت WAN/LAN 10G و درگاه الکتریکی ۱۰G SFP+، یک پورت WAN/LAN 2.5G، ۳ درگاه LAN 2.5G و ۴ پورت LAN گیگابیتی را نشان می‌دهد. این دستگاه همچنین یک پورت USB 3.2 Gen 1 را ارائه می‌دهد که از ۴K QAM (افزایش سرعت ۱.۲ برابری نسبت به مدل قبلی) و MLO (عملیات چند پیوندی)، یک پورت DCIN، یک پورت WPS و یک دکمه ریست پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه بر روی یک پردازنده چهار هسته‌ای ۲.۶ گیگاهرتز کار کرده و دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه فلش و ۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 است. قابل ذکر بوده که دستگاه تا ۳۴ گیگابایت پهنای باند WAN/LAN را پشتیبانی می‌کند.

ایسوس BE88U از راه رسید

ایسوس BE88U

صحبت از ویژگی‌های خاص، گزارش شده که این روتر با فناوری RangeBoost+ ایسوس عرضه می‌شود. علاوه بر این، برخی از عملکردهای هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد، حفاظت شبکه بهبود یافته با هوش مصنوعی، شتاب حس AI، تشخیص پورت AI WAN و شتاب گیمینگ. ویژگی شتاب حس هوش مصنوعی به روتر امکان می‌دهد بسته‌ها را شناسایی کرده و  داده را بر اساس آن بهینه کند.

در دیگر خبرها جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) به طور رسمی میکروفون ROG Carnyx، یک مدل خازنی درجه یک حرفه‌ای را در بازار چین عرضه کرد. این میکروفون در اوایل ماه جاری راهی بازار جهانی  شد. Carnyx که برای سازندگان محتوا، گیمرها و استریمرها طراحی شد، کیفیت صدای بکر و سهولت استفاده را نوید می‌دهد و آن را به گزینه‌ای قانع کننده برای کسانی که به دنبال یک گام بالاتر از میکروفون‌های استاندارد هستند تبدیل می‌کند.

Carnyx دارای یک کپسول خازن ۲۵ میلیمتری استودیویی است که صدای کاربر را با جزئیات و وضوح می‌گیرد. این، همراه با رزولوشن بالای ۱۹۲ کیلوهرتز / نرخ نمونه‌برداری ۳۴ بیتی، کیفیت صدای حرفه‌ای را تضمین می‌کند، که برای ضبط تفسیر بازی، پخش جلسات زنده یا ایجاد صداهای با کیفیت بالا ایده‌آل است.

صدای شفاف و با یک فیلتر بالا گذر داخلی که صدای فرکانس پایین را حذف می‌کند و یک فیلتر پاپ که  صدا بد را به حداقل می‌رساند، تقویت می‌شود و ضبط صدایی صاف و حرفه‌ای را تضمین می‌کند. این میکروفون همچنین دارای یک پایه شوک فلزی درجه یک با سیم الاستیک است که به طور موثری آن را از ارتعاشات خارجی و صدای میز برای کیفیت صدای بی نظیر جدا می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا