اخبار تکنولوژی

رونمایی از تلویزیون غول پیکر ردمی MAX TV

شرکت شیائومی و ردمی به تازگی از تلویزیون غول پیکر ردمی MAX TV رونمایی کردند که دارای پنلی ۱۴۴ هرتز است و تجربه گیمینگ را لذت‌بخش می‌سازد.

مدتی است که شیائومی محصولات گیمینگ را تحت برند فرعی Redmi عرضه می‌کند و اکنون می‌توان گفت که آنها یک تلویزیون گیمینگ عالی به نام Redmi MAX را معرفی کرده‌اند. چیزی که این تلویزیون را به «تلویزیون گیمینگ» تبدیل می‌کند، نرخ نوسازی صفحه نمایش آن ۱۴۴ هرتز است. این تلویزیون تنها برای تماشای فیلم نیست. می‌توانید بازی‌های کنسول خود را به آرامی روی صفحه‌نمایش ۱۰۰ اینچی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز اجرا کنید.

ردمی MAX TV یک تلویزیون ۱۰۰ اینچی بزرگ

در رویداد بزرگ معرفی، شیائومی چندین محصول را معرفی کرد که تلویزیون Redmi MAX یکی از آنهاست. این تلویزیون برای پیش خرید در چین موجود است. اگر بین ۱۰ تا ۳۰ آوریل سفارش دهید، شیائومی همچنین یک بلندگوی تلویزیون شیائومی به ارزش ۱۴۹۹ یوان (۲۰۷ دلار) به شما هدیه می‌دهد.

Redmi MAX با وضوح ۴K و پنل با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز عرضه می‌شود. استفاده از رزولوشن کمتر از ۴K در یک صفحه نمایش غول پیکر ۱۰۰ اینچی ایده وحشتناکی خواهد بود، بنابراین انتخاب شیائومی در اینجا کاملاً مناسب است. در حالی که صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز کار می‌کند، هنگامی که به اصطلاح “حالت رقابتی” شیائومی را فعال می‌کنید، به نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز می‌رسد. حداکثر روشنایی Redmi MAX بیش از ۷۰۰ نیت است که برای محیط‌های داخلی بسیار خوب است.

تلویزیون جدید شیائومی به طور یکپارچه با دستگاه‌های HyperOS کار می‌کند و دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. همچنین از استاندارد Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون از تراشه متشکل از پردازنده‌های چهار هسته‌ای Cortex A73 انرژی می‌گیرد. دارای ۳ پورت HDMI، دو پورت USB و ۱ پورت اترنت در این مدل تعبیه شد.

این تلویزیون از Dolby Atmos و Dolby Vision و همچنین HDR10+ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دارای دو بلندگوی داخلی ۱۵ واتی است. ابعاد تلویزیون تقریباً ۲.۲ متر عرض، ۱.۲ متر طول و حدود ۶۳ کیلوگرم وزن دارد. به جرات می‌توان گفت که تلویزیون جدید Redmi MAX شیائومی واقعاً عظیم است.

در دیگر خبرها شیائومی پیشتر روتر وای فای ۷ مدل BE 3600 خود را در بازار چین عرضه کرد. روتری سریع و کارآمد که با قیمت بسیار مناسب قابل تهیه است و از طراحی ساده بهره می‌برد. در واقع شیائومی نسخه ۲.۵G روتر BE 3600 را در ژانویه امسال عرضه کرد. این روتر WiFi 7 مجهز به درگاه شبکه ۲.۵G و سه پورت شبکه گیگابیتی بود. در مقایسه، این نسخه گیگابیتی دارای پورت‌های شبکه چهار گیگابیتی است. این نسخه گیگابیتی BE 3600 اکنون به طور رسمی در چین با قیمت خرده فروشی ۲۶۹ یوان به فروش می‌رسد.

نسخه BE 3600 گیگابیتی شیائومی در رنگ سفید با ابعاد ۲۰۹.۹۸mm x 40.95mm x 219.83mm عرضه می‌شود. حداکثر سرعت اتصال ۳.۵۷۰ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. با باندهای ۲.۴G و ۵G، حداکثر سرعت اتصال به ترتیب به ۶۸۸ مگابیت در ثانیه و ۲۸۸۲ مگابیت در ثانیه می‌رسد. از آنجایی که این روتر می‌تواند به یک دستگاه واحد با هر دو باند فرکانس ۲.۴G و ۵G به طور همزمان سرویس دهد، حداکثر سرعت اتصال ۳۵۷۰ مگابیت بر ثانیه دارد.

طبق گزارش‌ها، باند فرکانس ۵G  دو در دو ۱۶۰ مگاهرتز در مقایسه با وای فای ۶، بیش از  ۴۴ درصد توان عملیاتی را افزایش می‌دهد. با فناوری واحدهای چند منبعی (RU)، این روتر قادر است منابع پهنای باند را به دستگاه ها بر اساس نیاز شبکه آنها اختصاص دهد. همچنین چهار تقویت کننده سیگنال با کارایی بالا را با قدرت سیگنال مجهز می‌کند که می تواند به راحتی بر موانع دیوار غلبه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا