اخبار

رونمایی از گوشی سامسونگ Galaxy‌J2 با پردازنده‌ی اکسینوس‌۳۴۷۵

رونمایی از گوشی سامسونگ Galaxy‌J2 با پردازنده‌ی اکسینوس‌۳۴۷۵,گوشی سامسونگ Galaxy‌J2,سامسونگ Galaxy‌J2,SM-J200F,سایت خبری موبایل,موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص رونمایی از گوشی جدیدی از شرکت سامسونگ به نام Galaxy‌J2 با پردازنده‌ی اکسینوس‌۳۴۷۵ خبر داده است، چند روز قبل برخی از مشخصات فنی آن فاش شده بود. گفته می‌شود این گوشی برای اولین بار از پردازنده‌ی اکسینوس ۳۴۷۵سامسونگ بهره مند خواهد برد.

 این محصول که در کنار گوشی‌های J1، J5 و J7 قرار می‌گیرد، عضو جدید از خانواده گوشی‌های اندرویدی سری J سامسونگ خواهد بود. همانطور که در گزارش‌های قبلی اعلام شده است، گوشی جی ۲ با شماره مدل SM-J200F یکی از مدل‌های پایین‌رده سامسونگ می باشد که نسبت به گوشی جی ۱ جذاب‌تر به نظر می‌رسد. به گفته‌ی وب‌سایت SamMobile گوشی جی ۲ به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اکسینوس ۳۴۷۵ سامسونگ با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز مجهز خواهد بود که این تراشه هنوز از سوی سامسونگ معرفی نشده و J2 اولین گوشی هوشمند مبتنی بر این پردازنده می باشد.
در کنار پردازنده‌ی جدید گوشی جی ۲ از یک نمایشگر ۴.۵ اینچی TFT با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل، ۱.۵ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۵٫۱٫۱ آب نبات چوبی بهره می‌برد. ابعاد این گوشی ۸.۳ در ۶۹ در ۱۳۶ میلی‌متر است.
هنوز زمان دقیق عرضه گوشی گلکسی J2 سامسونگ مشخص نیست.
منبع : زومیت
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا