اخبار تکنولوژی

رونمایی از گوشی Honor 90 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

شرکت آنر به تازگی از محصول خوش قیمت خود یعنی گوشی Honor 90 رونمایی کرد. دستگاهی که به دوربین حرفه‌ای ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده و مشخصات بزرگی دارد.

از جمله اینکه گوشی Honor 90 به نمایشگر ۶.۷ اینچی حفره‌دار دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پنل امولد با وضوح FHD+ مجهز شد. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز شد که در کنار ۱۲ یا ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی می‌پیوندد. در سوی دیگر دوربین عقب سه گانه ۲۰۰، ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده که مدل اول اصلی، دوم اولتراواید و سوم سنجش عمق است. دوربین سلفی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بوده که تصویربرداری ۴کی ارائه می‌دهد.

سیستم عامل آنر ۹۰ از نوع اندروید ۱۳ بوده و شامل ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت باتری و سرعت شارژ ۶۶ واتی می‌شود. گوشی جدید آنر از فناوری شارژ بی سیم ۵ واتی هم پشتیبانی دارد. شایان ذکر بوده دستگاه وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲ و پورت USB-C دارد. همچنین از NFC هم پشتیبانی داشته و می‌تواند عملکرد بالایی به عنوان یک میان رده از خود نشان دهد.

گوشی Honor 90 با مشخصات خیره کننده

گوشی Honor 90

در بخش رنگ باید به رنگ بندی آبی، سبز، مشکی و نقره‌ای پرداخت و در نسخه پایه ۳۳۵ دلار، در نسخه میانی ۳۹۵ و در نسخه بهترین مدل ۴۲۵ دلار قیمت دارد.

در اخباری مرتبط شرکت آنر  همچنین در کنار سری گوشی آنر ۹۰ خود یک ایربادز شیک به نام آنر Earbuds X5 را معرفی کرده که ارزان قیمت است و طراحی جذابی برای آن در نظر گرفته شد. آنر Earbuds X5 یک مدل بی سیم بوده که گزینه‌ای اقتصادی تلقی می‌شود. شرکت سازنده مجموعه ویژگی استانداردی روی آن تعبیه کرده اما خبری از فناوری ANC نیست.

داخل هر گوشی یک درایور ۱۳.۴ میلیمتری گنجانده شده و با برنامه Honor AI Space این امکان مهیا می‌شود که هر گوشی را جداگانه کنترل کنید. عمرباتری با کیس شارژ به بیش از ۲۷ ساعت می‌رسد. قیمت پیشنهادی سازنده رسمی برای Earbuds X5 بیش از ۴۰ دلار است. هدفون‌ جدید در رنگ‌های نارنجی و سفید همزمان با گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۷ ژوئن سال جاری به فروش خواهند رسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا