اخبار تکنولوژی

رونمایی از گوشی POCO X5 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی

شرکت پوکو زیربرند شیائومی به تازگی گوشی POCO X5 را با مشخصاتی میان رده و طراحی آشنا در هند رونمایی کرد. دستگاهی که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی داشته و از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

گوشی POCO X5 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Full HD + AMOLED است که حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass را ارائه می‌دهد. این پنل همچنین از طیف رنگی ۱۰۰ درصد DCI P3 همراه با گواهینامه SGS برای مراقبت از چشم پشتیبانی می‌کند.

در این بین، قسمت عقب دارای یک دوربین سه گانه درون جزیره بزرگ‌تر است که لوگو پوکو در آن به چشم می‌خورد. در قسمت سخت افزاری، POCO  چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ را با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه کرد. در قسمت عقب، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شد.

گوشی POCO X5 با رنگ‌های زیبا

در قسمت سلفی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که درون حفره‌ای قرار گرفته، تدارک دیده شد. این گوشی هوشمند از یک بسته باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی نیرو گرفته و به فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی تجهیز است. گذشته از آن باید به  استاندارد IP53 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، جک هدفون ۳.۵ میلی متری با پشتیبانی از صدای Hi-Res، سنسور IR، شبکه WiFi 6 و بلوتوث ۵.۱ هم پرداخت.

POCO X5 5G در دو نوع پیکربندی وارد بازار هند خواهد شد. مدل ۶ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی دارای برچسب قیمتی ۱۸۹۹۹ روپیه است، در حالی که نسخه بالاتر با ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت قیمت ۲۰۹۹۹ روپیه دارد. فروش این دستگاه از ۲۱ مارس آغاز خواهد شد و دستگاه در سه رنگ جگوار مشکی، وحشی آبی و سبز سوپرنوا به طور انحصاری در Flipkart به فروش می‌رسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا