اخبار تکنولوژی

رونمایی انکر از اسپیکر Soundcore Motion Boom 2

به تازگی Anker از اسپیکر Soundcore Motion Boom 2 رونمایی کرد که مدلی قابل حمل بوده و با باس پیشرفته خود نظر هر فردی را جلب می‌کند. ظاهراً این ابزار تنها آهنگ‌های شما را پخش نمی‌کند. با توان قوی ۶۰ وات که از طریق توییترهای پویا و یک ساب ووفر قدرتمند به آنها منتقل می‌شود، آنها را زنده می‌کند.

اما چیزی که Motion Boom 2 را متمایز می‌سازد تنها توانایی آن در ارائه موسیقی با صدای بلند نیست. همچنین برای افراد ماجراجو در آنجا ساخته شده است. این را تصور کنید، شما در ساحل هستید یا در کنار استخر استراحت می‌کنید، آهنگ‌های شما حال و هوای عالی ایجاد می‌کند و بلندگوی شما نه تنها به دور از آب نشسته است، بلکه به لطف استاندارد IPX7، در کنار شما شناور است. اسپیکر Motion Boom 2 می‌تواند شناور باشد و آن را به همراهی عالی برای هر گونه فرار در آب تبدیل می‌کند.

به نظر می‌رسد که عمر باتری نیز نگران کننده نخواهد بود. با حداکثر ۱۷ ساعت زمان پخش، این بلندگو برای طول عمر باتری طولانی بسیار مناسب است. به اندازه کافی قابل اعتماد بوده که نه تنها موسیقی یک روز را ارائه می‌کند، بلکه به عنوان یک پاور بانک برای دستگاه‌های شما نیز عمل خواهد کرد. درست است، بلندگوی که می‌تواند گوشی یا تبلت شما را در حالی که شارژ می‌کند به پخش موسیقی بپردازد.

اسپیکر Soundcore Motion Boom 2 از راه رسید

از ۱۱ مارس ۲۰۲۴، انکر Soundcore Motion Boom 2 با قیمت ۱۲۹.۹۹ یورو (۱۴۱ دلار) عرضه می‌شود. اما اگر به سرعت پیش‌سفارش می‌دهید، یک خوراکی در فروشگاه وجود دارد. Anker هدفون‌های اسپرت X10 را به صورت کاملا رایگان به عنوان بخشی از پاداش عرضه محدود ارائه می‌دهد.

انکر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده محصولات صوتی و لوازم جانبی موبایل است که توانسته علاقمندان بسیاری را بدست آورد. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد. این اسپیکر مدلی ضدآب بوده که به سادگی درون آن قرار گرفته بدون اینکه هیچ آسیبی به آن وارد شود.

مشخص نیست انکر محصول جدید را در چه زمانی راهی بازارهای مختلف خواهد کرد. اما انتظار داریم بزودی شاهد عرضه آن باشیم. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به سایت انکر مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های گوناگون همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا