اخبار تکنولوژی

رونمایی ایسر از لپ تاپ کروم بوک پلاس ۵۱۵

ایسر دو لپ‌تاپ جدید کروم‌بوک را معرفی کرده است: ایسر کروم بوک پلاس  ۵۱۵ و کروم بوک پلاس ۵۱۴. این لپ‌تاپ‌ها بخشی از ابتکار Chromebook Plus Google هستند که هدف آن ارائه عملکرد بهبود یافته Chromebook از طریق سخت‌افزار بهتر است.

مدل نخست یعنی ۵۱۵ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) IPS با گزینه‌های لمسی یا غیرلمسی و پشتیبانی ضد تابش نور است. این لپ تاپ مجهز به پردازنده‌های نسل سیزدهم و دوازدهم اینتل Core (تا Core i7) بوده و از شارژ سریع پشتیبانی به عمل می‌آورد و عمر باتری ۱۰ ساعته را رقم می‌زند.

آنها از File Sync برای دسترسی آفلاین به Google Docs، Sheets و Slides پشتیبانی می‌کنند. هر دو مدل دارای استاندارد MIL-STD 810H ایالات متحده هستند و دوام را تضمین می‎‌کنند. آنها دارای صفحه لمسی OceanGlass و صفحه کلید اختیاری با نور پس زمینه هستند. در راستای ماموریت Earthion ایسر، مدل‌های کروم بوک پلاس ۵۱۵ و ۵۱۴ از ویژگی‌های سازگار با محیط زیست مانند مواد بازیافتی، بسته‌بندی پایدار، و طراحی کم‌مصرف انرژی که مطابق با گواهی انرژی استار است، استفاده می‌کنند.

کروم بوک پلاس ۵۱۵ ایسر از راه رسید

دیگر مدل دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی WUXGA با پوشش ضد تابش نور، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ با گزینه‌های صفحه نمایش لمسی یا غیر لمسی است. نوت بوک مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5 7520 C-Series بوده و عمر باتری تا ۱۲ ساعت با قابلیت شارژ سریع را ارائه می‌دهد.

هر دو مدل ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X ارائه می‌کنند و گزینه‌های ذخیره‌سازی SSD پاسخگو را دارند، تا ۲۵۶ گیگابایت برای نسخه ۱۴ اینچی و حداکثر تا ۵۱۲ گیگابایت برای مدل ۱۵ اینچی. آنها از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کنند و دارای پورت‌های مختلفی از جمله USB Type-C دوگانه و HDMI هستند.

هر دو لپ تاپ دارای وب کم ۱۰۸۰p با کاهش نویز موقت (TNR) و لنز شیشه آبی، به همراه ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی برای بهبود وضوح، روشنایی، حذف نویز و تاری پس زمینه هستند. آنها همچنین دارای شاتر وب‌کم فیزیکی برای حفظ حریم خصوصی، قطع کردن یک کلیک برای میکروفون، و بلندگوهای دوگانه با قابلیت پشتیبانی از DTS هستند.

لپ‌تاپ‌های ایسر Chromebook Plus، مناسب برای کارهای بهره‌وری و تولیدمحتوا، با Adobe Photoshop و Adobe Express برای ویرایش عکس و ایجاد محتوا گرافیک ارائه می‌شوند. لپ‌تاپ‌ها دارای ویژگی‌های ویرایش داخلی مانند Magic Eraser و ابزارهای ویرایش ویدیو هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا