اخبار تکنولوژی

رونمایی برند انکر از کابل دو سر USB-C جدید

برند انکر از کابل شارژ USB-C جدیدی رونمایی کرده که می تواند برای شارژ همزمان دو دستگاه استفاده شود. کابل شارژ جدید انکر دو در یک USB-C از سرعت شارژ تا ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند و می تواند به طور هوشمند برق را بین دو دستگاه متصل به اشتراک بگذارد.

کابل شارژ جدید برند انکر دو در یک USB-C برای کاهش تعداد سیم‌های مورد نیاز برای اتصال چندین دستگاه طراحی شده است. کابل USB-C دارای یک فناوری مدیریت هوشمند انرژی داخلی بوده که به طور خودکار توزیع برق را بر اساس نیاز هر دستگاه تنظیم می‌کند. طول این کابل ۴ فوت است و دارای یک درگاه USB-C در یک طرف و دو درگاه USB-C در طرف دیگر. کابل را با تقسیم کننده می‌توان جدا کرد تا درهم ریختگی نداشته باشد.

کابل شارژ USB-C در یک غلاف بادوام پیچیده شده و شرکت ادعا می‌کند که این لوازم جانبی می‌تواند بیش از ۱۰۰۰۰ خم شدن را تحمل کند. کابل USB-C دور در یک انکر از پروتکل‌های انتقال برق PD، PPS و PIQ 2.0 USB پشتیبانی می‌کند. هنگامی که به یک دستگاه متصل می‌شود، کابل USB-C می‌تواند تا ۱۴۰ وات برق ارائه دهد.

برند انکر و عرضه کابل جدید

هنگامی که دو دستگاه متصل هستند، حداکثر توان ارسالی ۱۳۰ وات است، اگر یکی از دستگاه‌ها بیش از ۱۰۰ وات مصرف کند. با این حال، اگر هیچ یک از دو دستگاه به ۱۰۰ وات نرسد، کل برق تحویل کابل به ۱۰۰ وات محدود می‌شود.

به گفته Anker، معماری مدیریت برق خودکار کابل USB-C به گونه‌ای عمل می‌کند که وقتی دو دستگاه مشابه به برق وصل می‌شوند، دستگاه اول انرژی بیشتری دریافت می‌کند. هنگام شارژ دو دستگاه از یک آداپتور برق ۶۰ واتی، مانند رایانه شخصی و تلفن هوشمند، رایانه شخصی ۳۰ وات دریافت می کند در حالی که توان گوشی به ۱۳.۵ وات محدود می‌شود. آداپتورهای برق قدرتمندتر مزیت بهینه کابل USB-C جدید انکر ۲-in-1 را ارائه می‌دهند. کابل جدید انکر در حال حاضر ۲۵ دلار قیمت دارد و از آمازون در دسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا