اخبار

گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (بخش دوم)

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

بخش دوم مراسم با نمایش یک کلیپ تبلیغاتی جهت رونمایی گلکسی نوت ۸ آغاز شد که این کلیپ از محیطی تاریک به تصویری زیبا از گلکسی نوت ۸ در پس زمینه یک شهر منتهی شد.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

در پایان این کلیپ بود که مدیر بخش ارتباطات همراه سامسونگ درحالی‌که یک نسخه از گلکسی نوت ۸ را در دستان خود داشت به روی صحنه آمده و با نشان دادن آن به کاربران آن‌ها را به مشاهده مشخصات دقیق این محصول دعوت کرده و صحنه را ترک نمود.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

پس از اتمام کلیپ کوتاهی که البته در آن هیچ اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه نشد، جاستین دنیسون به‌عنوان نایب‌رییس ارشد و مدیر استراتژی محصولات سامسونگ به روی صحنه آمد.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

دنیسون سخنان خود را با رویکردی متفاوت آغاز کرد. او اعلام کرد که مراسم امروز، بیش از رونمایی از یک محصول ارزش دارد بلکه به تمجید از چیزهایی که در پس زمینه این محصول قرار دارند تعلق دارد.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

او در ادامه به پیشرفت‌هایی مانند بزرگ‌تر شدن نمایشگر، عرضه نمایشگرهای اج و غیره اشاره کرده و یادآور شد که این مشتریان سامسونگ هستند که این شرکت را برای عرضه فناوری‌ها و نوآوری‌های جدیدی از این دست مصمم می‌کنند.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

او در بخش بعدی سخنان خود به فناوری مدرن نمایشگرهای اینفینیتی اشاره کرد و به عرضه موفقیت‌آمیز گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس اشاره کرده و گفت که گلکسی نوت ۸ از قابلیت‌های این نمایشگر و قابلیت‌های قلم اس به‌صورت همزمان بهره‌مند خواهد بود.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

سپس دنیسون به نسبت ۱۸٫۵:۹ این دستگاه اشاره کرده و آن را برای تجربه عالی سینمایی و محیط بزرگ کار کردن با قلم اس، مناسب دانست.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

دنیسون پس از این بخش به امکانات چندرسانه‌ای، مزایای ویژه مشاهده خوراک‌های خبری، پخش موسیقی و قابلیت‌های چند کارکرد همزمان این محصول اشاره کرده و برای این کار زندگی شخصی خود را مثال زد.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

سرانجام در میان سخنان دنیسون، تصاویری از بدنه شکیل و قاب چرمی گلکسی نوت ۸ بر روی نمایشگر به نمایش درآمدند. دنیسون نیز به‌دقت در معماری و طراحی این محصول اشاره کرد.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

در ادامه دنیسون از وجود چهار رنگ برای گلکسی نوت ۸ اشاره کرده و اعلام کرد که رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، خاکستری و آبی برای این محصول در دسترس خواهند بود. در ادامه دنیسون صحنه را ترک کرده و جای خود را به مسئول بعدی سامسونگ داد.

 

گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (بخش اول)

گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (بخش سوم)

گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (بخش جهارم)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا