اخبار

رونمایی لنوو از Z6 پرو

با رسیدن به سال جدید میلادی و معرفی گوشی های پرچمدار جدید از شرکت های مختلف، لنوو نیز محصول جدیدش را با مشخصات قدرتمند و طراحی زیبا با نام Z6 پرو معرفی کرد. عضو تازه خانواده لنوو که در چین رونمایی شد، دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی از نوع AMOLED می باشد که وضوح تصویر فول اچ دی پلاس را ارائه می کند. در بخش میانی از بالای گوشی شاهد حضور ناچ قطره ای شکل هستیم که از دوربین سلفی دستگاه میزبانی می کند. لنوو نیز در ادامه راهی که سامسونگ آغاز کرده است تصمیم به استفاده کردن از سنسور تشخیص اثرانگشت در زیر صفحه نمایش گرفته است. این نمایشگری که در زد ۶ پرو استفاده شده است از قابلیت HDR10 نیز پشتیبانی می کند.

اسنپ دراگون ۸۵۵ شرکت کوالکام که با استفاده از فناوری ۷ نانومتری توسعه یافته است، وظیفه تامین قدرت لازم برای پردازش اطلاعات را برعهده دارد. بد نیست بدانید که این چیپست با فرکانس کاری ۲.۸۴ گیگاهرتز توانایی انجام سنگین تر کارها را دارد. لنوو برای مدل زد ۶ از محصولاتش ۴ نسخه مختلف را با حافظه رم ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را درنظر گرفته است.

لنوو Z6 پرو به صورت پیش فرض به اندروید پای در کنار رابط کاربری ZUI 11 مجهز شده است که با استفاده از یک سخت افزار قدرتمند یک تجربه لذت بخش کاربری را به شما ارائه خواهد داد. انرژی موردنیاز این محصول را یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت تامین خواهد کرد که البته از شارژ سریع ۲۷ واتی نیز پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه قادر به پشتیبانی از دو سیم کارت بوده و از جک ۳.۵ میلی متری هدفون بهره می برد.

لنوو برای بخش اصلی از دوربین های دستگاه، زد ۶ پرو از یک سیستم دوربین چهارگانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۱۶ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده می کند که سنسور اصلی دارای دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارای زاویه دید عریض ۱۲۵ درجه ای، سنسور ۸ مگاپیکسلی به صورت تله فوتو و سنسور ۲ مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال ۸ محور است. اما این تمام ماجرا نبود و لنوو برای بخش سلفی از دوربین های دستگاه نیز تدارک خوبی را دیده است. در این قسمت ما شاهد حضور یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی هستیم که به هوش مصنوعی نیز مجهز گردیده است. شما با استفاده از حالت های مختلفی که برای دوربین اصلی این گوشی تعریف شده است می توانید به راحتی و بدون تنظیمات پیچیده عکس های خارق العاده ای را ثبت کنید.

کاربران علاقه مند به این دستگاه می توانند از تاریخ ۲۹ آوریل به فروشگاه های لنوو مراجعه کرده و محصول موردنظرشان را با حافظه رم و داخلی دلخواه در رنگ های قرمز، مشکی و سبزآبی خریداری کنند. قیمت نسخه های مختلف لنوو Z6 پرو به شرح زیر است:

۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۳۱ دلار

۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۴۶ دلار

۶ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۶۵ دلار

۱۲ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۴۴ دلار


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا