اخبار تکنولوژی

رونمایی موتورولا از گوشی Razr 40 میان رده

موتورولا به تازگی از گوشی تاشو میان رده جدید خود به نام گوشی Razr 40 رونمایی کرد. این تلفن هوشمند با قیمتی ۶۰۰ دلاری بزودی راهی بازار خواهد شد.

از مشخصات کلیدی گوشی Razr 40 باید به صفحه نمایش داخلی ۶.۹ اینچی FHD+ امولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و پشتیبانی از HDR10+ در کنار پوشش شیشه گوریلاگلس ویکتوس. نمایشگر بیرونی ۱.۵ اینچی ۱۹۴ پیکسلی امولد با پوشش شیشه گوریلاگلس ویکتوس.

پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱، حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۴۲۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ ۳۰ واتی، دوربین عقب دوگانه ۶۴ و ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از سایر مشخصات ریزر ۴۰ است.

این گوشی تاشو دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ بوده و شامل وای فای ۶E، بلوتوث ۵.۳، پورت USB-C، قابلیت NFC و برخی دیگر می‌شود. محصول جدید ریزر با قیمت پایه ۶۰۰ دلاری در رنگ کرمی، سبز و رزطلایی عرضه خواهد شد.

گوشی Razr 40 با طراحی جذاب

گوشی Razr 40

در اخباری مرتبط شرکت موتورولا از محصول تاشو خود به نام ریزر ۴۰ اولترا رونمایی کرد. دستگاهی که به صورت عمودی باز و بسته شده و یک پرچمدار جذاب از زیربرند لنوو است.

ریزر ۴۰ اولترا به نمایشگر داخلی ۶.۹ اینچی LTPO AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی مجهز شده که پوشش گوریلاگلس ویکتوس هم برای محافظت بیشتر دارد. این صفحه نمایش از HDR10+ پشتیبانی کرده و شدت روشنایی آن به ۱۴۰۰ نیت می‌رسد.

در بخش صفحه نمایش بیرونی یک پنل امولد ۳.۶ اینچی ۱۰۶۶ پیکسلی تعبیه شده که تراکم ۴۱۳ppi داشته و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی ارائه می‌دهد. در سوی دیگر باید به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت موتورولا مراجعه کنید. این شرکت در تلاش بوده بزودی تلفن‌های هوشمند بیشتری برای سال جاری معرفی کند که شامل مدل میان رده و پرچمدار می‌شود. پیدا نیست این گزینه‌های تازه معرفی شده در چه تاریخی راهی بازار جهانی خواهند شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا