اخبار تکنولوژی

رونمایی هوآوی از تبلت MatePad Air

شرکت هوآوی به تازگی در کنار تبلت MatePad Air، گوشی Enjoy 60 Pro را هم معرفی کرده است. این تبلت طراحی شیکی داشته و از سخت افزاری قدرتمند بهره می‌برد.

تبلت MatePad Air یک نمایشگر ۱۱.۵ اینچی IPS با وضوح ۲.۸کی داشته که از HDR Vivid پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد. سطح روشنایی دستگاه نیز به ۵۰۰ نیت می‌رسد.

این دستگاه دارای بدنه آلومینیومی با ضخامت ۶.۴ میلی متر بوده و همچنین چهار بلندگو، یک دوربین اصلی و یک ماژول دوربین سلفی به ترتیب با کیفی ۱۳ و ۸ مگاپیکسل دارد. قلب سیلیکونی هواوی میت پد ایر، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ است، این چیپ با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه بوده و از باتری ۸۳۰۰ میلی آمپرساعتی برخوردار است.

در صورت تمایل می‌توان صفحه کلید مغناطیسی را به تبلت متصل کرد. همچنین به سیستم عامل HarmonyOS 3.1، شارژ سریع ۴۰ واتی و پشتیبانی از قلم هم باید اشاره کرد. هوآوی MatePad Air در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس بوده و فروش آن از ۲۵ می ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. نسخه منحصراً پیشرفته این تبلت از LTE پشتیبانی می‌کند.

قیمت مدل‌های مختلف آن به شرح زیر است:

۸/۱۲۸ گیگابایت – ۴۱۰ دلار
۸/۲۵۶ گیگابایت – ۴۵۵ دلار
۱۲/۲۵۶ گیگابایت – ۵۰۰ دلار
۱۲/۵۱۲ گیگابایت – ۵۷۰ دلار
۱۲/۵۱۲ گیگابایت + LTE – 640 دلار

در اخباری مرتبط اوایل آوریل، گوشی اوپو Find X6 Pro در رتبه بندی بهترین گوشی‌های دوربین‌دار DxOMark قرار گرفت. این رکورد یک ماه به طول انجامید و حال عنوان بهترین دوربین گوشی دنیا به گوشی P60 Pro رسید.

در یک بیانیه مطبوعاتی DxOMark آمده که این گوشی هوشمند به دلیل زوم عالی و کیفیت ضبط ویدیوی بهبود یافته در مقایسه با نسل قبلی، در صدر رتبه‌بندی قرار گرفته است. این بنچمارک به ترتیب امتیازهای ۱۱۸، ۱۱۹، ۱۲۰ و ۸۰ را برای نوردهی، رنگ، فوکوس خودکار و تاری پس‌زمینه کسب کرد که یک رکورد محسوب می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا