اخبار تکنولوژی

رونمایی کیو سی وای از هدفون AilyBuds Pro

شرکت کیو سی وای به تازگی از هدفون AilyBuds Pro خود با طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل قبول رونمایی کرد. گجت پوشیدنی که کیفیت ساخت بالایی دارد.

QCY یک جفت هدفون بی سیم (TWS) به نام AilyBuds Pro را در بازار چین عرضه کرده است. این هدفون  اکنون برای پیش خرید آماده بوده و از ۱۸ آوریل با قیمت اولیه ۱۶۹ یوان (۲۳ دلار) در JD.com در دسترس خواهند بود. AilyBuds Pro دارای طراحی نیمه داخل گوش و توزیع وزن بهینه برای پوشیدن راحت است. وزن هر هدفون حدود ۴ گرم بوده و دارای طراحی ۵۰ درجه‌ای است که فشار را به طور یکنواخت بر روی کانال گوش توزیع می‌کند.

این هدفون دارای “Audio Adaptive AI” است که از یک HiFi 5 DSP (پردازنده سیگنال دیجیتال) برای تجزیه و تحلیل ساختار کانال گوش و وضعیت پوشیدن استفاده می‌کند تا فرکانس‌های پایین را جبران کند و دقیقاً به یک EQ متعادل دست یابد. این باعث پخش موسیقی غنی‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

همچنین می‌تواند پارامترهای کاهش نویز در زمان واقعی را بر اساس وضعیت پوشیدن ایجاد کند. علاوه بر این، هدفون دارای قابلیت کاهش صدای باد تطبیقی برای به حداقل رساندن صدای باد در طول فعالیت های خارج از منزل هستند. هدفون TWS همچنین دارای یک دیافراگم متمرکز با فرکانس بالا هستند که حجم حفره را برای افزایش فرکانس تشدید کاهش می‌دهد. این منجر به پهنای باند فرکانس بالا بیشتر و اوج وضوح کیفیت صدا می‌شود.

AilyBuds Pro از بلوتوث ۵.۳ برای اتصال یکپارچه استفاده می‌کند. برای تماس‌ها، هدفون‌ها از یک آرایه میکروفون ۶ گوش دوگانه با ANC استفاده می‌کنند تا از تماس‌های واضح حتی در محیط‌های پر سر و صدا اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، آنها از اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کنند.

هدفون AilyBuds Pro از راه رسید

هدفون همچنین از حالت تاخیر کم ۸۰ میلی ثانیه پشتیبانی می‌کند که برای بازی ایده آل است. آنها را می‌توان از طریق کنترلر لمسی کنترل کرد و برنامه QCY امکان سفارشی‌سازی بیشتر عملکردها و تنظیمات EQ را فراهم می‌کند. هدفون جدید را می‌توان از طریق ژست‌های لمسی نیز کنترل کرد. کاربران می‌توانند موسیقی را پخش/مکث کنند، به تماس‌ها پاسخ دهند/قطع کنند، آهنگ‌ها را رد کنند، دستیار صوتی را فعال کنند و حالت کاهش نویز را تنظیم کنند.

کیو سی وای AilyBuds Pro عمر باتری طولانی تا ۳۰ ساعت را با کیس شارژ ارائه می دهد. خود هدفون می‌تواند تا ۵.۵ ساعت با یک بار شارژ با ANC خاموش و ۴ ساعت با ANC روشن دوام بیاورند. این هدفون از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در برابر آب با استاندارد IPX5 مقاوم است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا