اخبار تکنولوژی

رونمایی Honor از گوشی آنر X9b

شعبه مالزیایی آنر تایید کرده که به‌زودی گوشی میان رده آنر X9b را عرضه خواهد کرد. با این حال، این گوشی پیشتر در وب سایت آنر UAE فهرست شده است.

وزن آنر X9b بیش از ۱۸۵ گرم بوده و ضخامت ۷.۹۸ میلی‌متری دارد. به گفته آنر، صفحه نمایش آن محافظت ۳۶۰ درجه در برابر سقوط را داشته و محافظ‌های جامعی را برای صفحه نمایش ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای یک سیستم حفاظتی جدید سه سطحی برای صفحه نمایش، قاب و اجزای داخلی است.

علاوه بر این، Honor X9b دارای یک ماده بالشتکی تخصصی با منافذ به اندازه میکرون بوده که قادر به جذب ۱.۲ برابر ضربه قطره است. با توجه به مشخصات صفحه‌نمایش، نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱.۵K یا ۱۲۰۰ در ۲۶۵۲ پیکسل، نسبت تصویر ۱۹.۹:۹ و رنگ‌های ۱۰ بیتی ارائه می‌شود.

Honor X9b به چیپست Snapdragon 6 Gen 1 مجهز شده و این مدل در دو پیکربندی RAM موجود است: ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت، که هر دو ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌دهند. این دستگاه دارای سیستم عامل Magic OS 7.2 است که مبتنی بر اندروید ۱۳ ارائه می‌شود. تلفن هوشمند دارای باتری ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر X9b در نزدیکی

در قسمت جلو، آنر X9b یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. بدنه عقب آن یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد. ویژگی‌های دیگری مانند دو سیم کارت، ۵G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، NFC، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا هم شامل این مدل شد.

Honor هنوز قیمت Honor X9b را تایید نکرده است. این دستگاه در رنگ‌هایی مانند مشکی نیمه شب، سبز زمردی و نارنجی طلوع آفتاب به فروش می‌رسد که دارای بدنه عقب چرم گیاهی است. مشخص نیست که کدام بازارهای دیگر این دستگاه را دریافت خواهند کرد. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت آنر مراجعه کرد.

برند چینی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. این کمپانی پیشتر چندین مدل گوشی تاشو را معرفی و عرضه کرده که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. انتظار داریم بزودی مدل‌های جدید دیگری توسط Honor معرفی و عرضه شود. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری درباره محصولات آینده این برند فاش شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا