اخبار تکنولوژی

رویت شدن هدفون گلکسی Buds 3 قبل رونمایی

سامسونگ گلکسی Buds 3 پرو، همراه با نسخه استاندارد، ممکن است به طور تصادفی توسط این شرکت از طریق برنامه ممبر، طبق یک پست رسانه اجتماعی، فاش شده باشد. در چند هفته گذشته، چندین گزارش در مورد هدفون TWS آینده سامسونگ منتشر شده، که نشان می‌دهد اگرچه ممکن است بروزرسانی تکراری محسوب شود، اما ممکن است سامسونگ در نهایت طراحی شبیه به AirPods Pro را در پایه‌ها اتخاذ کرده باشد.

طبق گزارش‌ها، با نزدیک شدن به زمان رونمایی، یک اسکرین شات درون برنامه‌ای فاش شده گمانه‌زنی‌های قبلی درباره زبان طراحی Galaxy Buds 3 و ۳ Pro را تأیید می‌کند. در پست X (توئیتر سابق)، کاربر Rydah (@RydahDoesTech) یک اسکرین شات درون برنامه‌ای از برنامه Samsung Members به ​​اشتراک گذاشت، برنامه‌ای که به کاربران سامسونگ اجازه می‌دهد مشکلات دستگاه خود را تشخیص دهند، رفع مشکل را بررسی کنند، راهنمایی دریافت کنند و با آن صحبت کنند.

کارشناسان گفته می‌شود اسکرین شات منویی را نشان می‌دهد که از طریق آن کاربران می‌توانند دستگاهی را که با آن با مشکل مواجه می‌شوند انتخاب کنند. به نظر می‌رسد این لیست نه تنها شامل دستگاه‌های فعلی سامسونگ، بلکه TWS شایعاتی مانند Galaxy Buds 3 و Buds 3 Pro می‌شود. در حالی که نماد استفاده شده برای Buds 2 Pro همان طراحی بدون ساقه محصول واقعی را دارد، به نظر می رسد گلکسی Buds 3 و Buds 3 Pro طراحی شبیه به AirPods Pro با ساقه دارند.

هدفون گلکسی Buds 3 با طراحی جذاب

رویت شدن هدفون گلکسی Buds 3 قبل رونمایی

این گزارش ادعای قبلی ایوان بلاس، افشاگر باتجربه را تأیید می‌کند که پیشنهاد می‌کرد هر دو نسخه سامسونگ Galaxy Buds 3 ممکن است دارای پایه‌هایی باشند و یک عنصر طراحی که سامسونگ تاکنون از هدفون‌های پرچمدار TWS خود حذف کرده است. جدا از طراحی گلکسی بادز ۳، این اسکرین شات همچنین به دو محصول آینده دیگر این شرکت کره جنوبی اشاره می کند: گلکسی رینگ که در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 به نمایش گذاشته شد و گلکسی واچ FE.

علاوه بر این، به نظر نمی‌رسد که فهرست جداگانه‌ای از شایعه شده سامسونگ گلکسی واچ اولترا داشته باشد، اگرچه گلکسی واچ ۷ را فهرست می‌کند. این می‌تواند به این معنی باشد که رقیب شایعه شده اپل واچ اولترا ۲ می‌تواند بخشی از سری گلکسی واچ ۷ باشد. پیشنهادی مستقل از سامسونگ است.

در دیگر خبرها به گفته ۹۱mobiles، با دریافت تاییدیه بلوتوث SIG و اکنون گواهی BIS در هند، شایعات به نفع رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ در ماه جولای ادامه می‌یابد. به لطف این فرآیند صدور گواهی، احتمال عرضه قریب‌الوقوع سری گلکسی واچ ۷ آینده وجود دارد.

این پرونده چهار مدل را برای سری گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد: SM-L300، SM-L305F، SM-L310 و SM-L315F. علاوه بر این، Galaxy Watch Ultra با شماره مدل SM-L705F فهرست شده است، در حالی که Watch FE در زیر SM-R861 رویت می‌شود. این طیف وسیع‌تر از مدل‌ها نشان‌دهنده استراتژی سامسونگ برای پاسخگویی به بخش‌های قیمتی مختلف است: سطح پایه، میان‌رده و رده بالا، به‌طوری‌که Watch FE برای کاربران کم بودجه و اولترا برای کاربرانی با بودجه بالا.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا