اخبار تکنولوژی

رویت شدن گوشی Redmi Note 12T Pro در Geekbench

هفته گذشته Xiaomi Civi 3 در Geekbench رویت شد. گوشی که اکنون معرفی شده با چیپست قدرتمند مدیاتک همراه شده است. حال به نظر رسیده بزودی باید شاهد معرفی گوشی Redmi Note 12T Pro باشیم که با همان چیپ یعنی مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا همراه خواهد بود.

ما Civi را مطرح کردیم زیرا مانند Redmi Note 12T Pro به پردازنده Dimensity 8200-ULTRA مجهز شده است. با وجود این، محصول شیائومی تست عملکرد را با نمره بالاتر در هر دو حالت به پایان رساند.

در تک هسته‌ای، ردمی نوت ۱۲ تی پرو با ۱۲ گیگابایت رم امتیاز ۱۲۲۴ را به دست آورد، در حالی که در چند هسته‌ای امتیاز ۳۹۲۱ را کسب کرد. در مقایسه، Xiaomi Civi 3 به ترتیب ۱۱۴۸  و ۳۳۵۶ امتیاز داشت.

گوشی Redmi Note 12T Pro در نزدیکی معرفی

انتظار می‌رود Redmi Note 12T Pro در این هفته رونمایی شود. این گوشی هوشمند با سیستم عامل MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ خواهد بود. شیائومی سیوی ۳ تا دو روز دیگر با قیمت ۳۳۰ دلار به فروش می‌رسد. در اخباری مرتبط  شایعات حاکی از آن است که گوشی Redmi K60 Ultra در سه ماهه سوم سال جاری از راه خواهد رسید. پیش بینی شده که نسخه ریبرند یا بهینه‌سازی شده از Xiaomi 13T Pro برای بازار جهانی باشد.

به تازگی، افشاگر صنعت Digital Chat Station طرحی یک گوشی هوشمند آینده را بدون ذکر نام به اشتراک گذاشت. پیش بینی شده می‌شود که این طراحی گوشی Redmi K60 Ultra باشد. رندر ادعایی Redmi K60 Ultra این گوشی هوشمند را با حاشیه‌های بسیار نازک در چهار طرف اطراف نمایشگر نشان می‌دهد. قاب‌ها متقارن به نظر رسیده و یک حفره دوربین وسط نمایشگر قرار دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا