اخبار تکنولوژی

رویداد State of Play پلی استیشن سپتامبر برگزار می شود

گفته می‌شود سونی در حال برنامه‌ریزی برای ارائه وضعیت بازی برای ماه آینده است، جایی که احتمالا بازی‌های آینده خود را به نمایش خواهد گذاشت. پلی استیشن آخرین بار در ماه می یک رویداد State of Play با ۱۴ بازی PS5 و PS VR2 از جمله Astro Bot آینده برگزار کرد.

سونی احتمالاً هیچ عناوین اصلی نزدیک به معرفی ندارد، اما استریم بعدی State of Play آن می‌تواند تریلرهای جدیدی و جزئیات انتشار بازی‌های از قبل اعلام شده را ارائه دهد. این اطلاعات از Jeff Grubb از Giant Bomb به دست می‌آید که سابقه قابل اعتمادی برای پیشرفت‌های صنعت بازی دارد. به گفته وی، سونی احتمالا میزبان رویداد State of Play در ماه سپتامبر خواهد بود.

وضعیت بازی می‌تواند شامل جزئیاتی درباره بازی‌های شخص اول و شخص ثالث آینده باشد. علاوه بر این، سونی بالاخره می‌تواند قاب‌های PS5 Pro را که طبق شایعات تا پایان سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود، حذف کند. PS5 Pro در چند ماه گذشته در چندین مورد شایعات ظاهر شده است، با برخی گزارش‌ها جزئیاتی در مورد مشخصات این کنسول ارائه شده است. سونی هنوز برنامه‌های خود را برای نسخه پرو PS5 تایید نکرده، اما صاحبان صنعت معتقدند این کنسول در راه است.

رویداد State of Play در نزدیکی

بنابراین یک استریم State of Play در ماه سپتامبر می‌تواند پلتفرم ایده‌آلی برای معرفی PS5 Pro باشد، قبل از اینکه اواخر امسال عرضه شود. با توجه به افشای اطلاعات قبلی، PS5 Pro با حافظه سیستم بهبود یافته، سرعت فرکانس پردازنده و پردازنده گرافیکی سریع‌تر عرضه خواهد شد. در اسناد فاش شده درباره جزئیات PS5 Pro، سونی به توسعه دهندگان گفته است که بر روی ویژگی‌های ray-tracing در بازی‌های PS5 Pro تمرکز کنند و به بهبود عملکرد ردیابی پرتو اشاره می‌کند. این اسناد همچنین ادعا می‌کنند که انتظار می‌رود رندر گرافیک PS5 Pro “حدود ۴۵ درصد سریع‌تر از پلی‌استیشن ۵ استاندارد” باشد.

در دیگر خبرها دوربین بدون آینه سونی ZV-E10 II و لنز E PZ OSS II آن به تازگی معرفی شد. ZV-E10 II به‌روزرسانی برای مدل ZV-E10 اصلی محسوب شده که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. ZV-E10 اولین دوربین بدون آینه سونی بود که در بین ولاگرها محبوب پیدا کرد.

دوربین بدون آینه نسل دوم سونی دارای همان سنسور ۲۶ مگاپیکسلی سونی FX30 و a6700 است. همچنین نسبت به نسل قبلی خود با چندین پیشرفت همراه است که آن را سریع‌تر و هماهنگ با مدل‌های فشرده سینما محور سونی کرده است. لنز سونی E PZ 16-50mm f/3.5-5.6 OSS II ارتقاء زوم استاندارد کیت APS-C سونی را دارد.

جزئیات دوربین بدون آینه سونی ZV-E10 II شامل سنسور ۲۶ مگاپیکسلی APS-C Exmor R CMOS (همانند FX30) می‌شود و از خروجی ویدیوی UHD 4Kدر ۶۰p و FHDدر  ۱۲۰p پشتیبانی می‌کند. دارای صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی LCD با پشتیبانی عمودی و تشخیص فاز هیبریدی سریع تا ۷۵۹ نقطه است. این دوربین دارای فوکوس خودکار و ردیابی چشمی Real-Time، فوکوس پس‌زمینه، جبران فوکوس تنفسی و میکروفون ۳ کپسولی جهت‌دار و شیشه جلو است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا