اخبار تکنولوژی

ساعت آنر Choice Watch راهی بازار شد

در ۱۶ فوریه، آنر رویدادی را در هند برگزار کرد تا سه محصول Honor X9b، Honor Choice Earbuds X5 و Honor Choice Watch را معرفی کند. از امروز، ساعت آنر Choice Watch برای خرید در چین در دسترس خواهد بود.

قیمت ساعت آنر Choice Watch

Choice Watch برای خرید از طریق ExplorerHonor.com، آمازون و فروشگاه‌های آفلاین در دسترس خواهد بود. قیمت معمولی این ساعت هوشمند ۶۴۹۹ روپیه (۷۸ دلار) است. با این حال، در حال حاضر، این دستگاه با قیمت اولیه ۵۹۹۹ روپیه (۷۲ دلار) برای خرید در دسترس است. می‌توان آن را در رنگ‌های سفید و مشکی خریداری کرد.

آنر Choice Watch دارای صفحه نمایش ۱.۹۵ اینچی AMOLED با وضوح ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل و پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن است. گفته می‌شود باتری ۳۰۰ میلی آمپرساعتی دارد. طبق گفته‌های این برند، با استفاده معمولی با شارژ کامل، می‌تواند تا ۱۲ روز دوام بیاورد.

هنگامی که صحبت از ناوبری به میان می‌آید، ساعت Choice با پشتیبانی از مسیریابی GPS، GLONASS، Galileo، BDS و QZSS ارائه می‌شود. با اتصال بلوتوث ۵.۳ موجود، ساعت هوشمند را می‌توان برای تماس صوتی از طریق بلوتوث فراخوانی کرد.

ساعت Choice قادر است ضربان قلب، SpO2 و سطح استرس را ردیابی کند. برای نظارت بر سطوح SpO2، حسگرهای ساعت از نور قرمز و مادون قرمز، همراه با الگوریتم‌ها و پیام‌های شخصی‌سازی شده استفاده می‌کنند. این امکان تخمین و ردیابی سطح اکسیژن خون را فراهم می‌کند، نظارت پیشگیرانه سلامت را تسهیل می‌کند و عملکرد کلی را افزایش می‌دهد.

برنامه آنر Health را می‌توان در گوشی متصل شده برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد داده‌های سلامت استفاده کرد. علاوه بر این، برنامه طیف گسترده‌ای از حالت‌های تمرینی سفارشی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ساعت هوشمند دارای مقاومت ۵ATM در برابر آب است.

در دیگر خبرها Htech به تدریج مشخصات کلیدی تلفن آنر X9b را قبل از معرفی رسمی آن که قرار است ۱۵ فوریه در هند برگزار شود، فاش کرده است. پست اخیر X منتشر شده توسط مدهاو شیث، مدیرعامل Htech پیکربندی دوربین سلفی X9b را تایید کرده است.

علاوه بر این، برند تایید کرده که نسخه اندرویدی که بر روی دستگاه موجود خواهد بود. پست X تایید می‌کند که Honor X9b به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد که دارای رابط کاربری از سیستم عامل Magic 7.2 خواهد بود. این گوشی دو سال ارتقا اندروید و سه سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

با توجه به سایر مشخصات، تایید شده که Honor X9b دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که از زوم بدون ضرر پشتیبانی می‌کند. مانند نسخه جهانی خود، انتظار می‌رود نسخه ای که به هند می‌رود دارای یک لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا