اخبار تکنولوژی

ساعت آیتل Icon 3 با طراحی شبیه به اپل واچ اولترا معرفی شد

آیتل به طور رسمی ساعت هوشمند آیتل Icon 3 را معرفی کرده  که علی‌رغم قیمت مقرون به صرفه، دارای برخی مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه است. این گجت پوشیدنی جدید از نظر طراحی کاملاً شبیه به اپل واچ اولترا است، بنابراین در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد مشخصات، قیمت و موارد دیگر بدانید آورده شده است.

 جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت جانشین مستقیم آیکون ۲ می‌شود. این مدل در اوایل این هفته در بازار هند معرفی شد و امروز (۲۲ مارس ۲۰۲۴) رسماً عرضه شد. Icon 3 جدید Itel دارای یک صفحه نمایش ۲.۰۱ اینچی AMOLED بوده که ۵۰۰ نیت حداکثر روشنایی را ارائه می‌دهد و دارای شیشه منحنی ۲.۵ بعدی است.

صفحه نمایش توسط یک قاب آلیاژ روی درجه یک احاطه شده است. سمت راست نیز دارای یک تاج چرخان با یک دکمه عملکرد است که باعث می‌شود بیشتر شبیه یک اپل واچ اولترا ارزان قیمت به نظر برسد.

این ساعت هوشمند نمایشگر همیشه روشن، بیش از ۱۵۰ واچ فیس و سنسورهای مختلف مرتبط با سلامتی را ارائه می‌دهد. این مدل از مانیتورینگ ۲۴ ساعته ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون SpO2 و ردیابی چرخه قاعدگی زنان پشتیبانی می‌کند. به لطف یک تراشه بلوتوث واحد، آیتل Icon 3 عملکرد تماس بلوتوث را از طریق استانداردهای بلوتوث ۵.۱ رقم خواهد زد.

آیتل Icon 3 گجت پوشیدنی جذاب

یک باتری ۳۱۰ میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند. با یک بار شارژ کامل، دستگاه می‌تواند تا ۷ روز عمر باتری داشته باشد که با فعال کردن بلوتوث تماس می‌تواند تا ۲ روز کاهش یابد و در حالت استندبای به  ۱۵ روز هم خواهد رسید.

ایتل از آیکون ۳ در بازار هند رونمایی کرده که در رنگ‌های مختلف مانند کروم تیره، آبی نیمه شب و طلایی براق هستند. پیش‌رزرو برای ساعت هوشمند از ۲۴ مارس آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر روز ۲۹ مارس ادامه خواهد داشت. برای ۵۰۰ مشتری اول تخفیف بزرگی در نظر گرفته شد.

در دیگر خبرها ماه گذشته، گوشی هوشمند آیتل P55 پلاس در پایگاه داده کنسول Google Play مشاهده شد. این دستگاه اکنون در آفریقا به صورت رسمی عرضه شده است. برخی از ویژگی‌های برجسته آن عبارتند از: صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، پردازنده Unisoc، تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و شارژ سریع ۴۵ واتی. در اینجا تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت P55+ آمده است.

itel P55+ دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با طراحی نمایشگر حفره وسط است که وضوح HD+ (720 x 1612 پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری سفارشی Itel بوده که از قابلیت داینامیک پشتیبانی می‌کند، ویژگی اعلان‌هایی که مشابه جزیره پویا اپل کار می‌کند.

در بخش سخت افزاری، گوشی آماده ۴G با چیپست Unisoc T606 عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند دارای ۴ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۸ گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین باید به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرده که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته itel، حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا گوشی ۶۵ درصد شارژ شود و در ۷۵ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا