اخبار تکنولوژی

ساعت اپل واچ ایکس بزرگتر از نسل قبل است

اپل واچ بعدی که قرار است در سپتامبر امسال رونمایی شود و پیشتر از آن به عنوان اپل واچ ایکس یاد می‌شد، اکنون شایعه شده که با صفحه نمایش بزرگ‌تر عرضه می‌شود و در کل نازک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود، اما هیچ تغییر دیگری در طراحی انتظار نمی‌رود.

این اطلاعات از گزارش مارک گورمن معمولاً قابل اعتماد برای بلومبرگ بدست می‌آید. هر دو سایز واچ ایکس دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری خواهند بود و نسخه بزرگ‌تر دارای نمایشگری تقریباً به اندازه آنچه در اپل واچ اولترا دیده می‌شود.

اگر صحبت از آن شد، اپل واچ اولترا امسال هیچ تغییر عمده‌ای از نظر طراحی نخواهد داشت. در داخل، همه چیز متفاوت خواهد بود. هر دو اپل واچ ایکس و اپل واچ اولترا از یک تراشه جدید بهره می‌برند، تراشه‌ای که در آینده ممکن است برخی از ویژگی‌های هوشمند اپل را فعال کند. اما اینها امسال ارائه نخواهند شد، زیرا در حال حاضر اپل تمرکز خود را بر روی آوردن هوش مصنوعی تنها به آیفون، آیپد و مک و Vision Pro به عنوان گام بعدی گذاشته است.

انتشار بسیار مورد انتظار ردیابی فشار خون ممکن است در سال جاری منتشر نشود، زیرا اپل ظاهراً با آن “با مشکلات جدی مواجه شده است” و دریافته است که آنطور که انتظار می‌رفت در طول آزمایش قابل اعتماد نبوده است. این به ویژه در مورد اتصال این ویژگی با طراحی جدید Apple Watch X اتفاق افتاد.

به هر حال، حتی زمانی که عرضه می‌شود، این ویژگی در واقع نمی‌تواند فشار خون دقیق شما را اندازه‌گیری کند، خط پایه شما را تشخیص می‌دهد و اگر نسبتاً بالاتر از آن است، نظارت می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد.

اپل واچ ایکس با نمایشگر بزرگتر همراه است

یکی دیگر از ویژگی های دردسرساز اپل، ردیابی آپنه خواب است که با اشباع اکسیژن خون شما مرتبط است. اپل در حال حاضر درگیر دعوای قضایی با Masimo در این مورد است و بنابراین اپل واچ نمی‌تواند سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند تا زمانی که این مشکل حل شود. بنابراین یا شکایت تا سپتامبر به پایان می‌رسد، یا اپل راه حلی پیدا می‌کند.

طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی یک اپل Watch SE جدید است که می‌تواند به جای آلومینیوم از پلاستیک سخت ساخته شود تا هزینه‌ها را کاهش دهد و با Galaxy Watch FE سامسونگ رقابت کند که ۱۹۹ دلار در مقایسه با ۲۴۹ دلار برای ساعت فعلی اپل SE است.

در دیگر خبرها اپل اخیراً پس از دو سال وقفه از جدیدترین سری مدل‌های آیپد خود رونمایی کرد. اکنون، یک افشای اخیر نشان می‌دهد که ممکن است در حال آماده‌سازی برای توسعه مدل‌های آینده، از جمله آیپد مینی نسل هفتم و آیپد رده پایه نسل یازدهم باشد. طبق شناسه‌های کشف شده، یک آیپد مینی ادعا شده می‌تواند از چیپست A17 استفاده کند که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو را قدرت می‌بخشید.

از سوی دیگر، نسل بعدی آیپد پایه ممکن است دارای تراشه A16 در بخش فنی باشد. بر اساس پستی در X (توئیتر سابق) توسط کاربر @aaronp613، ۱۴ مدل آی‌پد از طریق شناسه‌هایی که نیکلاس آلوارز پیدا کرده بود، کشف شد. گفته می‌شود از این تعداد، شش مدل توسط اپل کنار گذاشته شده است. لیست مدل‌های اسقاط شده شامل دو مدل پایه آیپد مبتنی بر تراشه A14 و چهار مدل آیپد پرو مجهز به تراشه M3 در سایزهای ۱۱ و ۱۳ اینچی است که مدل دوم در نهایت با تراشه M4 در نمایشگاه «Let Loose» رونمایی شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا