اخبار تکنولوژی

ساعت بلک شارک S1 معرفی شد

بلک شارک، زیرمجموعه گیمینگ شیائومی، به‌تازگی ساعت هوشمند جدیدی را معرفی کرد که به عنوان بلک شارک S1 شناخته می‌شود. این مدل دارای تم طراحی سایر محصولات زیربرند شیائومی است.

 بلک شارک اس ۱ با قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شود و مشخصات مناسبی دارد. این گجت دارای صفحه نمایش AMOLED، عمر باتری تا ۱۰ روز و بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی است.  ساعت هوشمند همچنین از تماس بلوتوث با حذف نویز محیطی (ENC) پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Black Shark S1 صفحه دایره‌ای با تاج چرخان دارد. این ساعت از قاب فلزی بهره گرفته و تنها در رنگ مشکی به فروش می‌رسد. این ساعت دارای استاندارد ضدآب IP68 بوده، بنابراین نگران پاشش ناخواسته (یا عمدی) نخواهید بود. در قسمت جلو، صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل، روشنایی ۶۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز وجود دارد.

شما همچنین از پشتیبانی نمایشگر همیشه روشن و بیش از ۱۰۰ واچ فیس نیز برخوردار هستید. این ساعت هوشمند از تماس بلوتوثی پشتیبانی  کرده و شیائومی می‌گوید که یک الگوریتم ENC و یک میکروفون پردازش سیگنال را پیاده‌سازی کرده که یک تجربه تماس واضح را رقم می‌زند. Black Shark S1 می‌تواند بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را ردیابی کرده و ادعا می‌شود که عمر باتری ۱۰ روزه را با استفاده معمولی ارائه می‌دهد.

گجت پوشیدنی بلک شارک S1 از راه رسید

این گجت را می‌توان از طریق برنامه Shark Wear برای ردیابی دقیق GPS و گزارش‌های ورزشی دوره‌ای کنترل کرد. همچنین دارای ویژگی‌های اساسی مانند ماشین حساب، کنترل دوربین، کرونومتر، اعلان‌های پیام و غیره است.

همانطور که قبلا ذکر شد، Black Shark S1 در یک رنگ مشکی موجود بوده و دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه ۵۰ دلاری است. می‌توانید پیش‌سفارش خود را برای این ساعت مستقیماً در وب‌سایت رسمی بلک شارک، با ارسال برای مشتریان در ایالات متحده و سراسر اروپا، ثبت کنید.

این برند شیائومی هر سال گوشی‌های گیمینگ جذابی را معرفی و عرضه می‌کند. گوشی که ویژگی‌های تمام عیار یک گوشی را ارائه داده و با سخت افزاری قوی ارائه می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر هم می‌توانید به سایت شیائومی مراجعه کنید.

بلک شارک پیشتر گوشی‌های سری ۶ خود را با طراحی جذاب و سخت افزار قدرتمند معرفی و عرضه کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا