اخبار تکنولوژی

ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 3 رونمایی شد

آمازفیت با آخرین نسخه از ساعت هوشمند T-Rex متمرکز بر ماجراجویی خود، آمازفیت T-Rex 3 بازگشته است. مدل جدید دوام با درجه نظامی امضای سری را حفظ کرده، اما با برخی ارتقاءهای خوشایند به آن تزریق می‌کند.

صفحه نمایش  ۱.۵ اینچ و با روشنایی شدید ۲۰۰۰ نیت، برای بررسی آمار در زیر نور شدید خورشید عالی است. نسخه قبلی آن دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی است. این ارتقا با محافظ گوریلا گلس و حالت دستکش برای پیاده روی‌های زمستانی همراه است. بند ساعت ۲۲ میلیمتری باقی می‌ماند، اما مواد به سیلیکون مایع راحت‌تر و بهداشتی‌تر تغییر یافته است.

T-Rex 3 از پردازنده جدید ZPS3044 و ​​حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد. این نرم افزار شامل رابط کاربری Zepp OS 4، یک دستیار هوش مصنوعی مجهز به GPT-4o OpenAI و یک برنامه بومی برای کنترل سیستم‌های صوتی Sonos می‌شود. T-Rex 3 تمرکز خود را بر روی ردیابی تناسب اندام با پشتیبانی از ۱۷۰ حالت ورزشی و ۱۰ ATM مقاومت در برابر آب حفظ می‌کند، برای غواصی رایگان تا ۴۵ متر مناسب است. همچنین اندازه‌گیری دمای پوست را در کنار ضربان قلب معمولی، اکسیژن خون، استرس و ردیابی خواب انجام می‌دهد.

مفیدترین ویژگی در ساعت جدید احتمالاً باتری آن است، این ساعت ۱.۴ برابر بزرگ‌تر از T-Rex 2 با ظرفیت ۷۰۰ میلی آمپرساعت است که عمر باتری قابل توجهی تا ۲۷ روز در استفاده معمولی و ۸۱ روز در حالت اولیه ساعت ارائه می‌دهد. با روشن بودن GPS، می‌تواند ۴۲ ساعت در حالت دقت، ۱۱۴ ساعت در حالت صرفه جویی در باتری و ۱۸۰ ساعت در حالت صرفه جویی شدید باتری ارائه دهد. با این حال، عمر باتری ادعا شده در استفاده سنگین تنها ۱۳ روز است. گفته می‌شود زمان شارژ ۳ ساعت است.

آمازفیت T-Rex 3 از راه رسید

آمازفیت T-Rex 3 در اروپا ۲۹۹ یورو، در ایالات متحده ۲۹۹ دلار و در چین ۱۸۹۹ پوند قیمت دارد. اکنون در رنگ‌های اونیکس و گدازه‌ای موجود است و تسمه‌های ارتقا یافته در همان سایه‌ها موجود است.

در دیگر خبرها هدفون Redmi Buds 6 Lite در برخی بازارهای جهانی رونمایی شده است. محصول جدید شیائومی با طراحی داخل گوش با ساقه‌های گرد و نوک گوش سیلیکونی عرضه می‌شود. ادعا شده زمان پخش کلی تا ۳۸ ساعت را ارائه می‌دهد، این هدفون دارای باتری ۴۵ میلی آمپرساعتی است، در حالی که کیس شارژ دارای سلول باتری ۴۸۰ میلی آمپرساعتی است.

آنها تا ۴۰ دسی بل حذف نویز فعال (ANC) و کدک صوتی AAC را پشتیبانی می‌کنند. این هدفون‌ استریو بی‌سیم واقعی (TWS) به Redmi Buds 6 Active می‌پیوندند که در ماه آگوست در برخی بازارها معرفی شد. قیمت Redmi Buds 6 Lite بیش از ۱۴.۹۹ پوند (تقریباً ۱۷۰۰ روپیه) تعیین شده است. در بریتانیا، هدفون TWS در رنگ‌های سیاه و سفید موجود است. طبق گزارشات، آنها در سایر بازارهای منتخب اروپایی در دسترس هستند، جایی که آنها در رنگ سوم آبی نیز برخوردار است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا