اخبار تکنولوژی

ساعت ویوو WATCH GT بلوتوث ادیشن عرضه شد

چند ماه قبل، ویوو ساعت هوشمند WATCH GT خود را با پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی معرفی کرد. این ساعت از طراحی شیک و مشابه اپل واچ برخوردار بود و با قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار در چین عرضه شد. اکنون، این شرکت در حال عرضه مجدد مدل WATCH GT است، اما این بار بدون پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی. این شرکت مدل جدید را با نام ویوو WATCH GT بلوتوث ادیشن عرضه می‌کند.

ویوو WATCH GT نسخه بلوتوث قرار است در ۲۴ جولای عرضه شود. این شرکت پیشتر قیمت آن را نیز اعلام کرده بود که ۴۹۹ یوان یا تقریباً ۷۰ دلار است. ما انتظار داریم که این نسخه جدید بلوتوث دارای همان مشخصاتی باشد که پیشتر اعلام شده بود.

نوع سیم کارت الکترونیکی WATCH GT دارای صفحه نمایش ۱.۸۵ اینچی با رزولوشن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل است. دارای سنسورهای ضروری مانند ضربان قلب و نظارت بر SpO2، از ۱۰۰ حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند و بر روی سیستم عامل BlueOS Vivo اجرا می‌شود. این ساعت همچنین دارای NFC بوده و با یک بار شارژ با باتری ۵۰۵ میلی آمپرساعتی خود تا ۲۱ روز قابل استفاده است.

ویوو WATCH GT بلوتوث ادیشن از راه رسید

ساعت ویوو WATCH GT بلوتوث ادیشن عرضه شد

در حالی که نوع e-SIM بیش از ۷۹۹ یوان (حدود ۱۰۰ دلار) قیمت دارد، نوع بلوتوث جدید با قیمت ۴۹۹ یوان (۷۰ دلار) در دسترس خواهد بود.

در دیگر خبرها ویوو در حال آماده‌سازی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری Y است. انتظار می‌رود که عرضه‌ بعدی ویوو Y18i باشد. در چندین وب سایت صدور گواهی از جمله Geekbench، BIS، TUV و EE دستگاه رویت شد. ما پیشتر این دستگاه را به طور انحصاری در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده بودیم. فهرست‌بندی در پلتفرم بنچمارک برخی از جزئیات کلیدی گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

Vivo Y18i چهارمین عضو از سری Y18 خواهد بود.  Y18i با شماره مدل V2414 در Geekbench، BIS، TUV و EE فهرست شده است. این نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است. طبق پلتفرم بنچمارک، انتظار می‌رود این دستگاه از یک پردازنده Unisoc T612 متشکل از هشت هسته با فرکانس ۱.۸۲ گیگاهرتز استفاده کند. این دستگاه دارای رم ۴ گیگابایتی خواهد بود، اما در زمان عرضه می‌توان انتظار گزینه‌های بیشتری را داشت. پیشنهاد پیش رو در نتایج تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench امتیاز ۴۱۹ و ۱۴۶۱ را کسب می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا