اخبار تکنولوژی

ساعت گلکسی واچ ۷ سامسونگ تاییدیه چین را گرفت

شایعه شده  که سامسونگ در حال کار بر روی سری ساعت گلکسی واچ ۷، سری نسل بعدی ساعت‌های هوشمند پریمیومی خود است. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ ۷ اولترا در یک پلتفرم گواهی چینی ظاهر شدند.

ساعت‌های هوشمند آینده این غول فناوری کره جنوبی بر روی گواهی ۳C مشاهده شدند. گلکسی واچ جدید با شماره مدل SM-L315 دیده شد، در حالی که گلکسی واچ ۷ اولترا با شماره مدل SM-705. پایگاه داده چینی نشان می‌دهد که هر دو مدل از انواع LTE ساعت‌های هوشمند هستند. علاوه بر این، لیست تایید کرد که سری گلکسی واچ ۷ حداقل در مرحله آزمایش توسط آداپتوری که شماره مدل EP-T1510 را دارد شارژ می‌شود.

سامسونگ قرار است در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ میزبان رویداد Galaxy Unpacked باشد. گوشی‌های هوشمند تاشو Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 قرار است در این کنفرانس رونمایی شوند. در همین رویداد بزرگ، انتظار می‌رود این برند از سری گلکسی واچ نسل هفتم نیز رونمایی کند. هفته گذشته، گلکسی واچ ۷ در آمازون کانادا مشاهده شد. این برخی از مشخصات و ویژگی‌های آن مانند ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، اتصال بلوتوث، ردیاب فعالیت، ساعت زنگ‌دار و پرداخت‌های بدون تماس را به نمایش گذاشت.

ساعت گلکسی واچ ۷ در نزدیکی

گلکسی واچ جدید دارای صفحه نمایش دایره‌ای با صفحه نمایش ۴۰ میلیمتری خواهد بود. از BioActiveSensor2 برای اندازه‌گیری دقیق‌تر ضربان قلب در حین ورزش و خواب پشتیبانی می‌کند. این ساعت‌های هوشمند نسل بعدی همچنین می‌توانند به عنوان یک همراه هوش مصنوعی عمل کنند که حتی در زمان خواب، ورزش و همچنین برای برقراری ارتباط نیز عمل می‌کند. فهرست خرده فروش الکترونیکی ادعا می کند که گلکسی واچ جدید در ۱۶ جولای ۲۰۲۴ عرضه می‌شود و قیمت آن ۳۵۸.۵۵ دلار کانادا (۲۶۲ دلار ) خواهد بود. در همین حال، شایعه شده است که گلکسی واچ ۷ اولترا چیزی حدود ۶۸۹ تا ۶۹۹ یورو قیمت دارد.

در دیگر خبرها پس از گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۳، سامسونگ اکنون پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ را برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 عرضه می‌کند. این شرکت به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای انواع گلکسی S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra که در اروپا به فروش می‌رساند در دسترس قرار داده است.

آنها دارای شماره مدل SM-S901B، SM-S906B و SM-S908B هستند. آپدیت امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ بیش از ۵۹ مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای Galaxy S22، گلکسی S22+، و Galaxy S22 Ultra به ترتیب دارای نسخه‌های نرم افزاری S901BXXSAEXEC، S906BXXSAEXEC و S908BXXSAEXEC هستند.

طبق معمول، به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار» دانلود و نصب کنید تا بروزرسانی را دریافت کنید. سامسونگ باید در چند هفته آینده آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را در دسترس سایر انواع گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 قرار دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا