اخبار تکنولوژی

سامسونگ از فلش درایو Type-C USB 3.2 با ظرفیت ۵۱۲ گیگ رونمایی کرد

سامسونگ مجموعه فلش درایورهای USB خود را با مدل جدید فلش درایو Type-C USB 3.2 که ظرفیت سخاوتمندانه ۵۱۲ گیگابایت دارد، گسترش داد. این درایو برای کاربرانی که به فضای کافی برای فایل‌های بزرگ مانند ویدیوهای ۴K یا آرشیو عکس گسترده نیاز دارند و در عین حال سرعت انتقال سریعی را ارائه می‌دهد، پاسخ می‌دهد.

این فلش درایو USB-C از استاندارد USB 3.2 Gen 1 بهره می‌برد و سرعت خواندن تا ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه دارد. این امکان انتقال سریع داده‌ها را فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا یک فایل ویدئویی ۴ گیگابایتی ۴K را تنها در ۹ ثانیه جابجا کنند. توجه به این نکته مهم است که نسخه ۶۴ گیگابایتی سرعت خواندن کمی پایین‌تر را ارائه می‌کند و به ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. همچنین دارای سازگاری با USB 2.0 برای پشتیبانی گسترده‌تر از دستگاه است.

فلش درایو دارای ظرفیت‌های مختلفی است: ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت. مدل ۵۱۲ گیگابایتی می‌تواند ۱۷۰۲۵۱ عکس قابل توجه یا تقریباً ۲۴ ساعت فیلم ویدئویی ۴K را در خود جای دهد. ابعاد فلش ۳۳.۷ در ۱۵.۹ در ۶.۴ میلیمتر و وزن آن حدود ۳.۴ گرم است.

این درایو دارای طراحی شیک با بدنه‌ای ساده برای جابجایی راحت است. این مدل در دو گزینه رنگی آبی شفق قطبی و مشکی عرفانی عرضه می‌شود.

فلش درایو Type-C USB 3.2 از راه رسید

مهمتر از آن، درایو دوام را در اولویت قرار می‌دهد. سامسونگ مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر آهنربا، توانایی مقاومت در برابر دماهای شدید و محافظت در برابر اشعه ایکس را تبلیغ می‌کند. این تضمین کرده که کاربران می‌توانند داده‌های خود را با خیالی آسوده حتی در محیط‌های سخت حمل کنند. این محصول دارای پنج سال گارانتی محدود است.

رابط USB-C عملکرد یکپارچه وصل و بازی را با دستگاه‌های مختلف USB-C از جمله لپ‌تاپ، تبلت، تلفن‌های هوشمند و دوربین تضمین می‌کند. سامسونگ همچنین نرم افزار Magician خود را با درایو همراه می‌کند. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد اصالت محصول را بررسی کنند، سلامت درایو را بررسی کنند و عملکرد آن را محک بزنند. این نرم افزار با هر دو سیستم عامل ویندوز و macOS سازگار است.

قیمت فلش درایو Type-C USB 3.2بیش از ۴۴۹ یوان (۶۲ دلار) برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی است و اکنون در JD.com پیش فروش شده است.

در دیگر خبرها چند ماه تا انتشار رسمی بتا سامسونگ One UI 7  که مبتنی بر اندروید ۱۵ است فاصله داریم. اطلاعات کمی در مورد نسخه بزرگ بعدی One UI سامسونگ وجود دارد. یک افشای جدید ادعا می‌کند که One UI 7.0 به شدت از iOS 18 اپل و حتی HyperOS شیائومی الگو گرفته است.

پیش از این، گزارش شده بود که One UI 7.0 دو ویژگی جدید را به همراه خواهد داشت: App Lock و کشوی برنامه عمودی. اکنون، شایعه‌ای از @chunvn8888 ادعا می‌کند که بسیاری از عناصر طراحی رابط کاربری در One UI 7.0 از iOS 18 و HyperOS شیائومی الهام گرفته‌اند. ظاهراً نسخه بزرگ بعدی One UI دارای نمادهای گردتر با ظاهر سه بعدی شبیه به macOS و visionOS است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا