اخبار

سامسونگ اس۶ با ایرانسل به ایران آمد

با آغاز همکاری رسمی سامسونگ و ایرانسل
گوشیهای جدید S6 و S6 Edge با سیمکارت USIM و اینترنت رایگان ایرانسل عرضه میشوند

 

همزمان با آغاز همکاری رسمی سامسونگ و ایرانسل، گوشیهای جدیدSAMSUNG Galaxy S6  و  SAMSUNG S6 Edgeهمراه با سیمکارت USIM (سیمکارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G/LTE) ایرانسل و ترافیک باندپهن همراه، به اولین خریداران پرچمدارهای جدید سامسونگ در ایران عرضه میشوند تا این امکان را داشته باشند که از تمام قابلیتهای این گوشی استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت رونمایی رسمی از گوشیهای SAMSUNG Galaxy S6 و SAMSUNG S6 Edge در ایران، خریداران این گوشی ها از فروشگاههای سامسونگ، یک سیمکارت USIM ایرانسل هدیه خواهند گرفت که با فعال سازی این سیمکارت و خرید هریک از بسته های اینترنت همراه ایرانسل، تا یک سال، ۲۰ درصد حجم هر بسته اینترنت خریداری شده، بعنوان ترافیک باندپهن رایگان به مشترک تخصیص داده میشود. این ترافیک رایگان، پس از فعال سازی بسته اصلی در حساب مشترک منظور خواهد شد.
مشاهده فهرست بسته های اینترنت همراه ایرانسل با شماره گیری کددستوری #۵*۵۵۵* امکان پذیر است.

در حال حاضر شبکه نسل سه ایرانسل در بیش از ۲۰۰ شهر و شبکه نسل چهارم ایرانسل در بیش از ۵۰ شهر کشور راهاندازی شده و در حال توسعه است. مشترکین برای اتصال به شبکه ۴G/LTE ایرانسل لازم است ضمن استفاده از گوشی با قابلیت پشتبانی از این شبکه، اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش، سیم کارت خود را به USIM تغییر داده و یا سیمکارت جدید یوسیم خریداری کنند.

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا