اخبار

سامسونگ تلفن‌های Galaxy A3 و Galaxy A5 را با فریم فلزی یکپارچه معرفی کرد

سامسونگ دو تلفن جدید Galaxy A3 و Galaxy A5 را در خانواده‌ی گلکسی آلفا معرفی کرده است. این تلفن‌ها همچون اولین محصول از این سری به فریم فلزی مجهز شده‌اند و ظاهر مشابهی نیز دارند.
پوشش پشت باتری در این تلفن‌ها جدا شدنی است و احتمالا همچنان از جنس پلاستیک است. A5 و A3 هر دو از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند.
A3 تنها ۶.۹ میلی‌متر ضخامت و A5 حدود ۶.۷ میلی‌متر ضخامت دارد.
سامسونگ با این دو تلفن بازار میانی و کاربران جوان را هدف قرار داده است و از این رو یک ماژول ۵ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین جلوی دستگاه در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند با این تلفن عکس‌های سلفی با کیفیت بگیرند.
این دو تلفن در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، صورتی، آبی و طلایی روانه‌ی بازار خواهند شد.

A5
از نظر سخت‌افزاری Galaxy A3 به صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن qHD و Galaxy A5 به صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن HD و از نوع Super AMOLED مجهز شده است. هر دو تلفن دارای پردازنده‌ی ۲ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی به همراه ۱.۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت هستند.
گلکسی A3 از یک باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و A5 از یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. هر دو تلفن بر پایه‌‌ی اندروید ۴.۴.۴ کیت کت کار می‌کنند.
سامسونگ تاریخ و قیمت دقیق عرضه‌ی این محصولات را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود در ماه آینده شاهد فروش آن‌ها در بازارهای منتخب باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا