اخبار

سامسونگ در صدد معرفی گوشی هوشمند تاشو Philipe مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸

سامسونگ در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود به گونه‌ای که طیف محصولات این شرکت حد و اندازه نمی‌شناسد. این در حالیست که برخی از این محصولات به دلیل ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در برخی بازارهای خاص عرضه می‌گردد.
چین، یکی از بازارهایی است که هنوز هم جذابیت خاصی به دلیل پتانسیل بالای فروش برای تولد کنندگان دارد. سامسونگ نیز به هیچ عنوان از بازار چین غافل نبوده و در آخرین اقدام خود در نظر دارد گوشی هوشمند تاشویی با نام Philipe مجهز به کیبورد T-9 را مختص این بازار تولید نماید.
بدون شک عرضه گوشی هوشمند تاشو در سایر نقاط جهان با استقبال بالایی روبه‌رو نخواهد شد، اما بازار چین به دلایل منطقه‌ای شرایط متفاوتی دارد، از این رو شرکت سامسونگ در نظر دارد چند مدل گوشی هوشمند تاشو را راهی این بازار نماید. در همین رابطه اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ که هم اکنون با کد اختصاری SM-G9198 و نام Philipe شناخته می‌شود قرار است چندی دیگر در پکن رونمایی شود.
این سبک طراحی را اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی از سوی سامسونگ دیده بودیم و برخی از کاربران با شنیدن خبر معرفی این گوشی بسیار شگفت‌زده شده بودند. هرچند ممکن است با شنیدن قابلیت تاشو تصور سنتی بودن به ذهن شما خطور کند، اما بد نیست بدانید این محصول سامسونگ از مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی بهره می‌برد.
بر این اساس گوشی هوشمند تاشو Philipe از دو صفحه‌نمایش لمسی بهره می‌برد و در سینه میزبان پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۸ کوالکام است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری بارز این دستگاه می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۴۳۰، دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسل و دوربین دوم با وضوح ۵ مگا پیکسل اشاره کرد. جالب است که بدانید گوشی هوشمند تاشو Philipe با بهره‌مندی از اندروید ۵.۱.۱ راهی بازار خواهد شد که در حال حاضر به جز سری نکسوس بر روی هیچ دستگاهی نصب نشده است.

فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا