اخبار تکنولوژی

سامسونگ محموله هدفون Galaxy Buds3 Pro را مجددا عرضه می کند

سامسونگ ماه گذشته هدفون Galaxy Buds3 Pro را عرضه کرد، اما زمانی که شروع به ارسال این گجت پوشیدنی نمود، یک مشکل حیاتی کشف شد. پذیرندگان اولیه شکستن پلاستیک نوک سیلیکونی را تجربه کردند که موجب شد شرکت تمام فروش خود را به حالت تعلیق درآورد.

امروز خبرهای خوبی منتشر شد زیرا این مشکل به وضوح حل شده و این شرکت ارسال پرچمدار Buds خود را در اروپا و ایالات متحده از سر گرفته است. نمایندگان سامسونگ تأیید کردند که این مشکل مربوط به کنترل کیفیت است. اکنون که همه واحدها روند بهبود یافته را پشت سر گذاشته‌اند، در راه رسیدن به صاحبان جدید خود هستند.

کاربرانی که Buds3 Pro را پیش‌سفارش کرده‌اند اما آن را دریافت نکرده‌اند، باید وضعیت لوازم جانبی صوتی خود را بررسی کنند، در حالی که کسانی که در پیش‌سفارش تردید داشتند، اکنون می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. هدفون بادز ۳ پرو با طراحی جدیدی عرضه می‌شود که اکنون دارای ساقه‌هایی است که سامسونگ اصرار دارد آن را تیغه‌ها نامیده و نوارهای LED پایین می‌آیند.

 در دیگر خبرها سامسونگ به کار خود بر روی به‌روزرسانی One UI 7 ادامه می‌دهد که گفته می‌شود گوشی‌های هوشمند خود را به طور کامل اصلاح می‌کند. علاوه بر این، کار تقریباً کامل شده است. اخیراً گزارش شده که این شرکت اولین نسخه بتای One UI 7 را در ۲۹ جولای عرضه خواهد کرد. با این حال، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که سازنده کره‌ای بتای اندروید ۱۵ را به تعویق انداخت.

هدفون Galaxy Buds3 Pro و استقبال بزرگ از آن

One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ دقیقاً در نزدیکی انتشار قرار دارد. در واقع، افشای اطلاعات مربوط به عرضه زودهنگام اندروید ۱۵ توسط گوگل، این ادعاها را تقویت کرده است. با این حال، ۲۹ جولای فرا رسید و مشخص شد که سامسونگ برنامه‌های خود را اندکی به تاخیر انداخته است. دلیل این تاخیر چیزی جز بروزرسانی One UI 6.1.1 نیست.

سامسونگ به تازگی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو خود را با نام‌های گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ معرفی کرده است. قابل توجه‌ترین ویژگی این گوشی‌ها رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید و قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه آن است. اکنون، این شرکت در حال آماده‌سازی برای ارائه این ویژگی‌ها به کاربران بیشتری با عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1.1 روی مدل‌های دیگر است.

با این حال، در حالی که سامسونگ مشغول توزیع به‌روزرسانی One UI 6.1.1 است، همچنین نگران عرضه نسخه بتای One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ است. بر اساس گزارش‌ها، این شرکت نگران بوده که انجام این کار ممکن است حواس کاربران را پرت کند و تأثیر One UI 6.1.1 را کاهش دهد. علاوه بر این، آنها می‌خواهند از هرگونه مشکل فنی جلوگیری کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا