اخبار تکنولوژی

سامسونگ و انتشار آپدیت امنیتی ژوئن برای گلکسی S22

پس از گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۳، سامسونگ اکنون پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ را برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 عرضه می‌کند. این شرکت به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای انواع گلکسی S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra که در اروپا به فروش می‌رساند در دسترس قرار داده است.

آنها دارای شماره مدل SM-S901B، SM-S906B و SM-S908B هستند. آپدیت امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ بیش از ۵۹ مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای Galaxy S22، گلکسی S22+، و Galaxy S22 Ultra به ترتیب دارای نسخه‌های نرم افزاری S901BXXSAEXEC، S906BXXSAEXEC و S908BXXSAEXEC هستند.

طبق معمول، به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار » دانلود و نصب کنید تا بروزرسانی را دریافت کنید. سامسونگ باید در چند هفته آینده آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را در دسترس سایر انواع گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 قرار دهد.

گلکسی S22 آپدیت شد

در دیگر خبرها سامسونگ مجموعه بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت را در رویداد Galaxy Unpacked که در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. این ساعت دارای سه مدل Galaxy Watch 7، گلکسی واچ اولترا و Galaxy Watch FE خواهد بود. اکنون، اداره استانداردهای هند (BIS) سه دستگاه پوشیدنی آینده را تایید کرده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده مختلف، می‌دانیم که گلکسی واچ ۷ دارای چهار نسخه SM-L300، SM-L305، SM-L310 و SM-L315 خواهد بود، گلکسی واچ اولترا دارای یک نسخه، SM-L705F و گلکسی واچ FE دارای یک نوع SM-R861 خواهد بود. البته اداره استانداردهای هند به تازگی آن شش مدل را تایید کرده است.

این نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه این سه ساعت هوشمند در هند است. این تعجب آور نیست زیرا سامسونگ تمام ساعت‌های هوشمند خود را اخیراً به بازار هند آورده است. با این حال، گواهی به ما تأیید می‌دهد. این برند می‌تواند این سه ساعت را بلافاصله پس از عرضه جهانی در هند عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا