اخبار تکنولوژی

سامسونگ گوشی گلکسی M35 5G را رونمایی کرد

همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ امروز گلکسی M35 5G را در هند معرفی کرد. جدیدترین دستگاه سری M به عنوان جانشین گلکسی M34 5G وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند در حال حاضر در برخی از بازارهای جهانی موجود است. در مقایسه با نسل قبلی خود، به‌روزرسانی‌های تدریجی را ارائه می‌کند. این دستگاه با گوشی‌های هوشمند در قیمت ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ روپیه رقابت می‌کند.

سامسونگ Galaxy M35 5G دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی FHD+ AMOLED با حفره وسط بوده و حاشیه نمایشگر باریکی هم دارد. نمایشگر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت ارائه می‌دهد. صفحه نمایش نیز توسط Gorilla Glass Victus پوشش داده می‌شود. از نظر طراحی، این گوشی هوشمند دارای سه سنسور دوربین به صورت عمودی و یک اسکنر اثر انگشت جانبی است که در دکمه پاور تعبیه شد.

در بخش تصویربرداری، سیستم دوربین سه گانه عقب گلکسی M35 5G شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.8، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

گلکسی M35 5G سامسونگ از راه رسید

در بخش فنی سامسونگ M35 5G به پردازنده Exynos 1380 مجهز شده و این دستگاه تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی دارای یک محفظه خنک کننده بخار برای دفع گرما است. انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تامین می‌کند. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۴ با OneUI 6.1 در بالا عرضه می‌شود.

این برند کره‌ای وعده ۴ سال به‌روزرسانی سیستم‌عاملی و ۵ سال آپدیت امنیتی را داده است. این دستگاه همچنین دارای کیف پول سامسونگ و ویژگی راحت ضربه و پرداخت است.

Galaxy M35 5G از ۱۹۹۹۹ روپیه برای نسخه ۶ گیگ رم/ ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی شروع می‌شود. پیکربندی‌های ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت به ترتیب ۲۱۹۹۹ روپیه و ۲۴۹۹۹ روپیه قیمت دارند. این مدل در رنگ‌های آبی مهتابی و خاکستری عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند را می‌توان از آمازون، وب سایت رسمی سامسونگ و فروشگاه‌های خرده فروشی در سراسر کشور خریداری کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت سامسونگ مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده تا سبد محصول خود را افزایش دهد. بنابراین با مدلی برجسته از برند کره‌ای رو به رو هستیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا