اخبار تکنولوژی

سرعت شارژ می میکس فولد ۳ مشخص شد

شیائومی قصد دارد بزودی از گوشی تاشو می میکس فولد ۳ رونمایی کند. دستگاهی که مدتها در شایعه بوده و انتظار داریم نیمه دوم سال جاری رونمایی و عرضه شود.

طبق گزارش بدست آمده، این تلفن هوشمند دارای شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود. گوشی با شماره مدل ۲۳۰۸CPXD0C در پایگاه داده ۳C چین رویت شد. این گوشی با شارژر MDY-12-EF، یک آداپتور کلاسیک شیائومی بوده که این شرکت در اکثر جعبه‌های خرده‌فروشی از زمانی که شارژ ۶۷ واتی در اواسط سال ۲۰۲۰ پذیرفته شد، عرضه می‌کند، تایید شده است.

به اندازه کافی جالب توجه است، در حالی که قدرت شارژ بدون تغییر باقی می‌ماند، به گفته رئیس شرکت، همه چیز باید متفاوت باشد. شیائومی Mix Fold 3 را در ماه آگوست با بدنه نازک‌تر و سبک‌تر عرضه می‌کند که در یک کارخانه کاملاً جدید با سیستم‌های تولید به‌روز ساخته می‌شود. دوربین‌های پشتی برند لایکا را حفظ می‌کنند، در حالی که انتظار می‌رود چیپست Snapdragon 8 Gen 2 داشته باشد. سوال بزرگ این است که آیا این تاشو از چین فرار می‌کند یا به عنوان دو مدل قبلی خود در انحصار بازار داخلی باقی خواهد ماند.

در اخباری مرتبط شیائومی سری تبلت Pad 6 را در آوریل امسال معرفی کرد.  اوایل این ماه نیز در برخی نقاط دیگر همچون هندوستان به فروش رسید. اکنون این دستگاه قرار است راهی اروپا شود. با این حال، شیائومی هنوز ورود خود را به بازارهای اروپایی تایید نکرده است. اکنون جزئیات مربوط به پیکربندی سری تبلت شیائومی Pad 6 و قیمت آن توسط ایشان آگاروال، افشاگر صنعت لو رفت.

می میکس فولد ۳ با طراحی بهبودیافته

طبق گفته آگاروال، شیائومی پد ۶ با پیکربندی ۶ گیگ رم/۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. نسخه اولیه ۳۹۹ یورو و نسخه دوم ۴۹۹ یورو قیمت خواهد داشت.

این افشاگر افزود شیائومی پد ۶ در رنگ آبی و خاکستری در دسترس خواهد بود و خبری از رنگ طلایی نیست. جزئیات مربوط به تاریخ دقیق عرضه و در دسترس بودن شیائومی پد ۶ فاش نشد. ایشان معمولاً در مورد افشای اطلاعات دقیق عمل کرده، بنابراین می‌توان انتظار داشت که این تبلت در هفته آینده رونمایی شود.

انتظار داریم در اروپا، شیائومی پد ۶ همان مشخصات نسخه چینی و هندی را حفظ کند. طراحی تخت و ماژول دوربین مربعی دارد که حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۲.۸K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت خواهد بود. نمایشگر به پشتیبانی محتوای HDR10 و Dolby Vision خواهد پرداخت. اسپیکرهای چهارگانه ای وجود دارد که از Dolby Atmos پشتیبانی دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا