اخبار تکنولوژی

سرفیس لپ‌تاپ گو ۳ مایکروسافت در راه است

مایکروسافت که برای بسیاری از ما به خاطر سیستم عامل ویندوزش شناخته شده است، همچنان به گسترش خانواده محصولات سرفیس خود ادامه می‌دهد. این شرکت که اخیراً یک گوشی دو صفحه‌نمایش به نام سرفیس دوو ۲ تولید کرده، در حال کار بر روی دستگاهی است که انتظار می‌رود سرفیس لپ‌تاپ گو ۳ یا سرفیس گو ۴ نامگذاری شود.

FCChas یک دستگاه جدید مایکروسافت را تأیید کرده است، که شایعه شده نسل بعدی Surface Laptop Go 3 یا Surface Go 4 است. فهرست FCC اطلاعات زیادی درباره دستگاه فاش نمی‌کند، اما تأیید کرده که واقعی است و به‌زودی عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ با شماره مدل C3K-2067 ذکر شده است و به عنوان یک “دستگاه محاسباتی قابل حمل” با اتصال Wi-Fi و بلوتوث توصیف شد.

این لیست همچنین شامل نموداری از دستگاه است که نشان می‌دهد طراحی مشابه با سرفیس لپ تاپ گو ۲ دارد. سرفیس لپ تاپ گو ۲ در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. این دستگاه دارای پردازنده Core i5 اینتل است و از صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی بهره می‌برد. صفحه نمایش لمسی انتظار می‌رود سرفیس لپ تاپ گو ۳ یا سرفیس گو ۴ مشخصات مشابهی داشته باشند، اما می‌تواند برخی ارتقاءها مانند پردازنده سریعتر یا رم بیشتر را نیز دریافت کند.

سرفیس لپ‌تاپ گو ۳ در نزدیکی

نسل بعدی Surface Laptop Go می‌تواند چند ارتقا داشته باشد، مانند گزینه ذخیره‌سازی بزرگ‌تر، عمر باتری طولانی‌تر یا طراحی تازه‌تر. با این حال، این امکان نیز وجود دارد که دستگاه دارای مشخصات مشابه سرفیس لپ‌تاپ گو ۲ باشد. اگر مایکروسافت بتواند این انتظارات را برآورده کند، نسل بعدی سرفیس لپ‌تاپ گو می‌تواند یک گزینه عالی برای اکثر افراد محسوب شده و می‌تواند رضایت مخاطب را جلب سازد.

سری سرفیس‌های مایکروسافت همیشه دارای مشخصات کلیدی قابل توجه و طراحی مینیمالیستی بوده که می‌توانند رضایت مخاطب خود را جلب کنند. در نسل جدید و مدل‌های ۲۰۲۳ انتظار داریم شاهد دستگاه‌هایی باکیفیت و جذاب از برند ردموندی باشیم. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه مایکروسافت چیست و چه محصولی را باید در آینده نزدیک شاهد باشیم.

پیش بینی شده بزودی سری سرفیس ۲۰۲۳ از راه برسند و ویژگی‌های بزرگ را در اختیار مخاطب خود قرار دهند. مشخص نیست چه سخت افزار جدیدی را در این مدل‌های آینده می‌توانیم مشاهده کنیم.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا