اخبار تکنولوژی

سرفیس لپ تاپ گو ۳ معرفی شد

مایکروسافت به طور رسمی از تعدادی لپ‌تاپ جدید سرفیس رونمایی کرد. در کنار سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ و سرفیس گو ۴، این شرکت از سرفیس لپ تاپ گو ۳ نیز رونمایی کرده است. با جدیدترین نسخه، تغییراتی در سری لپ تاپ‌های سرفیس وجود دارد که قابل توجه است.

جدیدترین نوت بوک غول فناوری آمریکایی بخشی از سری لپ تاپ‌های مقرون به صرفه Go است. با این حال، با برچسب قیمت اولیه ۷۹۹ دلار برای مدل ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی، دقیقاً مقرون به صرفه نیست. علاوه بر این، ارتقاء به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، برچسب قیمت را ۲۰۰ دلار افزایش می‌دهد و به ۹۹۹ دلار می‌کشاند. این دستگاه اکنون در لیست ایالات متحده قرار داشته و فروش آن از ۳ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. این مدل در وب سایت رسمی مایکروسافت نیز فهرست شد، بنابراین انتظار می‌رود بزودی در منطقه آسیا نیز به فروش برسد.

Surface Laptop Go 3 این شرکت دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی PixelSense است که از عملکرد صفحه نمایش لمسی پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش دارای وضوح ۱۵۳۶ در ۱۰۲۴ پیکسل به همراه شدت روشنایی ۳۳۰ نیت و محافظ  نمایشگر Corning Gorilla Glass 3 است. مایکروسافت علی‌رغم فرم نازک و سبک و طراحی جمع و جور، موفق شده است یک صفحه کلید با سایز کامل و یک صفحه نمایش دقیق و بزرگ درست در زیر آن ارائه دهد.

سرفیس لپ تاپ گو ۳ با سخت افزار بهتر

این لپ تاپ دارای یک اسکنر اثر انگشت روی دکمه پاور با Windows Hello و همچنین ورود به سیستم One Touch است. طبق یادداشت‌های رسمی، مایکروسافت ادعا می‌کند به لطف بسته باتری ۴۰ وات ساعتی، به پشتیبانی از شارژ سریع تا ۱۵ ساعت عمر باتری می‌پردازد.

قابل ذکر است که در قسمت جلو نیز یک وب کم HD وجود دارد. Surface Laptop Go 3 به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5-1235U مجهز شده است. برای صدا، بلندگوهای Omnisonic با Dolby Audio Premium به همراه میکروفون‌های استودیویی دوگانه میدان دور را در خود جای داد. این لپ‌تاپ با سیستم عامل Windows 11 Home همراه است. گزینه‌های اتصال شامل WiFi 6، بلوتوث ۵.۱LE، پورت USB-C 3.2، پورت USB-A 3.1، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و پورت Surface Connect می‌شود.

مایکروسافت بزودی این محصول جدید را در بازار ایالات متحده عرضه خواهد کرد و مدتی بعد راهی سایر مناطق خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا